Opinia użytkownika: Przemysław_794
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: W mojej firmie zmienili bank na Millennium i żeby szybciej otrzymywać wypłatę też założyłem sobie u nich rachunek. W trakcie rozmowy dowiedziałem się praktycznie o wszystkich zasadach funkcjonowania rachunku, o warunkach bezpłatności i o praktycznych możliwościach jakie daje konto w tym banku. Najważniejsze było to, że pracownik, który zakładał mi rachunek rozmawiał ze mną jak zwykły człowiek, a nie jak automat, który w kółko powtarza te same zwroty i stwierdzenia. Miałem wrażenie, że ten pracownik kładł duży nacisk na to, żebym poznał funkcjonalności rachunku i aplikacji mobilnej banku, które rzeczywiście będą dla mnie przydatne. Niestety przy podpisywaniu umowy pojawiła się możliwość na uruchomienie limitu w koncie, który jest bezpłatny przez kilka dni. Nie byłem tym kompletnie zainteresowany, ale do doradcy to nie docierało. Kilka razy próbował mi wręcz wcisnąć ten limit i nic sobie nie robił z mojego zdania na temat tego produktu. Konto finalnie założyłem, limit nie został uruchomiony, ale w tym momencie pracownik totalnie stracił w moich oczach. Pomimo bardzo fajnej i rzetelnej rozmowy o koncie, stawianie mnie pod ścianą w kwestii kredytu, którego nie potrzebuję było delikatnie mówiąc nietaktowne.