Opinie użytkownika (3)

Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W salonie przebywało kilku pracowników - zarówno przy kasie jak i na sali sprzedaży. Zakupione przeze mnie obuwie (buty letnie materiałowe) okazały się bardzo dobrym wyrobem - są wygodne i bardzo dobrze się prezentują. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus:

Przemysław_765

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W salonie było kilku pracowników do bezpośredniej obsługi na sali sprzedaży. Pozostali pracowali przy kasach przy której czekało nie więcej niż 2-3 osoby. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus:

Przemysław_765

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa hipermarketu Carrefour...
Obsługa hipermarketu Carrefour jest pomocna, jednak nie zawsze dostępna. Często napotykam problem braku obsługi w dziale z ciastami co powoduje wydłużenie się czasu zakupów. Niedogodnością przy lewym wejściu na salę sprzedaży jest usytuowanie podręcznych koszyków przy samej ścianie, co przy większej ilości klientów powoduje niepotrzebne kolejki. Niestety zdarzyło mi się pobrać koszyk z pękniętym dnem lub oderwaną rączką. Dużą zaletą natomiast jest dostępność kas samoobsługowych, kasy dla osób z małymi dziećmi, tradycyjnych kas gdzie często kolejka wynosi nie więcej niż 3-4 osoby oraz szeregu kas z tzw. wspólną kolejką. Jakość obsługi przy kasach jest na wysokim poziomie. Kasjerzy są kulturalni i nie mają problemów z brakiem bilonu.

Przemysław_765

07.11.2016

Carrefour

Placówka

Warszawa, Targowa 72

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi