Bardzo dobrze. W salonie przebywało kilku pracowników - zarówno przy kasie jak i na sali sprzedaży. Zakupione przeze mnie obuwie (buty letnie materiałowe) okazały się bardzo dobrym wyrobem - są wygodne i bardzo dobrze się prezentują. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus:
Bardzo dobrze. W salonie było kilku pracowników do bezpośredniej obsługi na sali sprzedaży. Pozostali pracowali przy kasach przy której czekało nie więcej niż 2-3 osoby. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus:
Obsługa hipermarketu Carrefour jest pomocna, jednak nie zawsze dostępna. Często napotykam problem braku obsługi w dziale z ciastami co powoduje wydłużenie się czasu zakupów. Niedogodnością przy lewym wejściu na salę sprzedaży jest usytuowanie podręcznych koszyków przy samej ścianie, co przy większej ilości klientów powoduje niepotrzebne kolejki. Niestety zdarzyło mi się pobrać koszyk z pękniętym dnem lub oderwaną rączką. Dużą zaletą natomiast jest dostępność kas samoobsługowych, kasy dla osób z małymi dziećmi, tradycyjnych kas gdzie często kolejka wynosi nie więcej niż 3-4 osoby oraz szeregu kas z tzw. wspólną kolejką. Jakość obsługi przy kasach jest na wysokim poziomie. Kasjerzy są kulturalni i nie mają problemów z brakiem bilonu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.