Dnia dzisiejszego jadąc do Warszawy postanowiłem zajechać na Orlen, by się zatankować. Podszedł do mnie pan w celu udzielenia pomocy, miłe zaskoczenie, bo przeważnie samemu tankuje :) Gdy poszedłem zapłacić, zaproponowano dodatkowo mi kawę-skorzystałem z usługi. Na stacji ogólnie panował porządek
Wjeżdżając na stację z mojej obserwacji teren stacji na zewnątrz wyglądał na plusa. Kosze nie przepełnione, obsługi na podjeździe nie widziałem niestety. Wchodząc do sklepu Pani E, która mnie obsługiwała powitała mnie z uśmiechem na twarzy. Ze zmianą intonacji głosu, zaproponowano dodatkowo mi kawę wraz z otrzymaniem dodatkowych 100 pkt na kartę klienta, ale lecz gdy nie zbieram punktów, to odmówiłem. W toalecie panował świeży zapach.
Będąc dzisiaj na zakupach, sprzyjała miła atmosfera. Pani M, która donosiła towar z miłą chęcią udzieliła mi pomocy w celu odszukania przeze mnie oczekiwanego produktu. Z uśmiechem na twarzy zaprowadzono mnie do danej półki i wręczono mi go do ręki. Bardzo mnie zadowoliła ta obsługa.
Przed budynkiem sprzyjał nieporządek...na chodniku dużo nie dopalonych papierosów i przepełniony kosz na śmieci. W środku nie można powiedzieć, bo panował porządek. Obsługa sztywna, monotonna, bez aranżacji
obsługa szybka, sprawna i dokładna. Bardzo ładna wyraźna komunikacja co do zapłaty. Na prawdę miła atmosfera sprzyjała w moim towarzystwie będąc na zakupach
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.