Pan z obsługi pomógł z doborem żarówki do lampy, nie było dla niego problemem rozebranie połowy ekspozycji, żeby posprawdzać czy żarówka pasuje do lamp. W momencie, gdy nie zdecydowałem się na zakup, ponieważ akurat lampy nie było w wariancie, który mnie interesuje pan zasugerował rozwiązanie alternatywne - zasugerował żarówki LED w oprawie halogenowej zamiast zwykłej lampy, chetnie jeszcze by pomógł, a wszystko to mimo tego, iż wiedział, że nie dokonam zakupu!
Najpierw dokonałem zwrotu zakupionego wcześniej artykułu - zwrot przebiegł bez problemu, jedynie musiałem postać trochę w kolejce, ponieważ wszyscy pracownicy działu obsługi byli aktualnie zajęci. Na stoisku z oświetleniem pani z obsługi pomogła dobrać odpowiednią (pasującą) żarówkę do wybranej lampy (pomoc pracownika była potrzebna, ponieważ nie każda żarówka pasowała).
Musiałem długo czekać na zjawienie się konsultanta, który byłby w stanie udzielić mi pomocy, zjawiła się po telefonie pracownika innego działu. Pomógł mi w taki sposób, żeby jak najszybciej się mnie pozbyć, od razu stwierdził, że się nie da i koniec, a z wizyt w innych sklepach wiem, że ten problem da się rozwiązać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.