Pierwsze co się widzi jak się wchodzi to mnóstwo ludzi w kilku kolejkach a tylko 2 panie w kasach. Średnio w kolejce jest około po 8-10 osób po czym jedna pani wstaje oświadcza że idzie na przerwę. Na uwagi ludzi reaguje z pełną ignorancją. Ma się odczucie czasów PRL. Po jakimś czasie staruszka płaciła rachunki i strasznie to przeciągała, co chwila wyciągała kolejny rachunek...i tu widoczny był brak zdecydowania po stronie kasjerki...siedziała smętna i było jej wszystko jedno mimo że ludzie już bez oporów próbowali wywrzeć na niej zdecydowane działania.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Personel ubrany schludnie...
Personel ubrany schludnie i cały czas coś układa, poprawia. Na zadane pytania gdzie znajduje się jakiś produkt 3 na 3 osoby w sposób miły tłumaczą jasno gdzie się znajduje. W dziale mięsnym panie pracują jak chcą. 2 osoby stoją w kolejce a one za drzwiami ale w taki sposób, że je widać rozmawiają ze sobą. W dziale pieczywa produkty są albo nie podpisane wraz z ceną albo błędnie podpisane. Przy kasie kasjerka mogłaby by być milsza i daje odczuć każdej nowej osobie i tym w kolejce że dobrze jakby skorzystali z samodzielnego rozliczenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.