Chciałem z początkiem wiosny dokonać zakupu nowej marynarki oraz płaszcza. Odwiedziłem salon z modą męską BYTOM w Pile. Ku mojemu zaskoczeniu pani, która mnie obsługiwała nie miała za wielkiego pojęcia o bieżącym asortymencie. Sam wynajdowałem interesujące mnie produkty, mimo wcześniejszych zapewnień, że "NIE MA ROZMIARU". Ponadto Pani nie miała też zbyt wielkiego pojęcia o materiałach, z których są wykonane dane produkty. Na wejściu zapowiedziałem, że interesuje mnie wełna 100% i podszewka z wiskozy, a otrzymywałem wełnę z poliestrem, modele super slim (mimo mojej regularnej sylwetki) itp. Hitem okazał się wybór płaszcza. Na oknie sklepu napisane było PŁASZCZE -30%. Gdy padł mój wybór okazało się, że mój płaszcz nie jest objęty promocją. Na pytanie dlaczego, padła odpowiedź NIE WIEM, TAKI JEST REGULAMIN PROMOCJI!
Niekompetencja pracowników i ich zachowanie jest porażające. W ostatnim czasie kompleksowo wyposażałem mieszkanie w sprzęt AGD - płyta indukcyjna, lodówka, zmywarka, okap... Jedynie w sklepie przy ul. Drygasa spotkałem pracownika, który poświęcił mi czas, uwagę i korzystał z własnej wiedzy a nie po każdym pytaniu biegał do komputera i sprawdzał informacje w Internecie. W pozostałych punktach i na różnych zmianach było tragicznie - padało moje szczegółowe pytanie i następowało bezwiedne wertowanie instrukcji obsługi, przeglądanie zasobów internetowych itd. Ponadto bałagan i zapach niektórych pracowników też pozostawał wiele do życzenia.
Jednym słowem dzięki "kompetencji" pracowników MEDIA EXPERT zakupów dokonałem w sklepie internetowym konkurencji, przy wykorzystaniu informacji z Internetu.
Jestem klientem GETIN BANKU, jednak dotychczas mój kontakt ograniczał się jedynie do kontaktów telefonicznych. Musiałem skorzystać z obsługi z placówce w celu aktywowania niektórych usług. Obsługa była miła, pracownicy merytoryczni o kompetentni. Moja wiedza nt. finansów wykracza poza przeciętną, dlatego też było mi łatwo zweryfikować wiedzę pracowników. Jedynym minusem organizacyjnym jest to, że brakuje osobnych stanowisk kasowych. Klient, który chce dokonać jednorazowej wpłaty bądź wypłaty środków musi czekać tak długo, aż np. inny otrzyma upragniony kredyt.
Obsługa stacji i oferowane produkty są na dobrym poziomie. Rażące jedynie jest zachowanie pracowników odpowiedzialnych za nalewanie paliwa - siedzą na dystrybutorach, głośno żartują, zachowują się czasem jak na podwórku a nie w miejscu pracy. Czasem nie reagują na podjeżdżający samochód i nie pada pytanie o tankowanie.
Stoisko owocowo-warzywne bez zarzutu, wszystko świeże, obsługa na miejscu chętna do pomocy. Hala ogólnospożywcza - produkty posegregowane i łatwe do odnalezienia. Stoisko mięsne - produkty świeże i uzupełniane na bieżąco, obsługa miła i skora do pomocy. Kasy - szybko, sprawnie i kulturalnie. Obsługa wita i żegna klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.