Oddział Euro Banku w Obornikach znajduje się naprzeciw oddziału PKO BP S.A. Z zewnątrz budynek jest zbyt atrakcyjny. Nad wejście widoczny jest duży szyld Euro Banku. Wielokrotnie przejeżdżałem tamtędy i nie zwracałem uwagi nabak. Dopiero w sytuacji, gdy szukałem kredytu, wychodząc z PKO BP zauważyłem ten bank. Lokalizacja banku jest bardzo dobra i powoduje, że klienci tak jak ja trafiają z ciekawości oferty po odwiedzinach u takiego potentata jakim jest PKO. Oddział Euro Banku w Obornikach do obsługi klientów posiada jedno pomieszczenie wielkości dużego pokoju. Znajdują się tam dwa stanowiska obsługi oraz kanapa dla osób oczekujących na kolejność. Sytuacja jest bardzo niekomfortowa. Przede mną była jedna osoba starająca się o spłatę kredytu z ubezpieczenia, gdyż straciła pracę. Będąc w Banku dowiedziałem się bardzo dużo na temat tej osoby. Spowodowane to było tym, iż czekając na obsługę siedziałem 1,5m za klientem. Pomieszczenie jest małe, ale wykończone schludnie w barwach firmowych Euro Banku, czyli kolory szary, biały i intensywny czerwony. Osoby, które mnie obsługiwały ubrane były zgodnie ze standardami dress-code funkcjonującymi w firmach o profilu finansowym. Młody, szczupły, zadbany mężczyzna ubrany w biała koszulę i elegancki, dopasowany dwuczęściowy garnitur. Bardzo czyste buty. Drugą obsługującą osobą była również młoda, atrakcyjna Pani. Ubrana w białą bluzkę i kamizelkę. Przywitanie pracowników było z uśmiechem na twarzy, ale równocześnie z pewną powagą i dystansem. Podczas obsługi nie do końca była mi znana rola poszczególnych pracowników. Obsługę klienta przede mną prowadziła kobieta, jednak mężczyzna był za nią i asekurował ją merytorycznie. Gdy sprawa poprzedzającego mnie klienta dobiegała końca, pracownik poprosił mnie do swojego biurka. Pokrótce opisałem sprawę, wówczas poinformował mnie, że sprawą zajmie się koleżanka, która sprawdzi moja zdolność kredytową i przedstawi ofertę. Byłem zdziwiony, że jestem przesadzany z miejsca na miejsce. Gdyż przesiadłem się do stanowiska obok, pomimo, że obsługiwała mnie kobieta, Pan nadal słuchał co mówię i udzielał informacji dla mnie zza pleców koleżanki. Nie byłem pewien, czy pracownica dopiero szkoli się, czy sytuacja jest spowodowana innymi przyczynami. Interesowała mnie tylko oferta kredytowa, czyli wysokość rat przy odpowiedniej kwocie kredytu. Procedury banku jednak nie przewidują tak krótkich spotkań i aby uzyskać tak proste informacje, musiałem podać wszystkie swoje dane, dane pracodawcy, dochody, rozchody, markę i rocznik samochodu. Na końcu dowiedziałem się, że mogę uzyskać wstępną ofertę oddziału, a dopiero ostateczna ofertę otrzymam z centrali na telefon lub maila. Oferta „wstępna” był nie satysfakcjonująca, dlatego następnego dnia podpisałem umowę kredytową w innym banku.Pracownicy obsługujący mnie byli elokwentni i kompetentni, potrafili udzielać odpwoiedzi na większość moich pytań, jednak miejsce obsługi, procedura i sytuacja spowodowały, że nie byłem zadowolony z jakości obsługi w banku. Po kilku dniach otrzymałem telefon z ofertą, z której zrezygnowałem. Odmówiłem wysłuchania oferty, gdyż byłem zajęty. Odmówiłem również kontaktu później, bo miałem już kredyt. Pomimo to po pewnym czasie, znów ktoś zadzwonił z ankietą, dlaczego zrezygnowałem. Trochę mnie poirytowała ta ankieta, ale właśnie dla poprawy jakości i oferty banku udzieliłem odpowiedzi.
Sklep z obuwiem BOTI w Obornikach mieści się w obiekcie Centrum Handlowego INTER-MARCHE. Parking przed obiektem jest duży i łatwo tam zaparkować. Boti znajduje się przy samym wejściu do budynku, za dużą szybą, na której znajdują się ładne plakaty z obuwiem. Nie przeoczyć sklepu. W wystawie znajdują się ciekawie wyeksponowane buty w przystępnej cenie, co zachęca do odwiedzenia sklepu. BOTI charakteryzuje się obuwiem będącym kompromisem pomiędzy wyglądem, estetyką, jakością i ceną. Tzn. buty oferowane przez BOTI robią wrażenie lepszych i droższych niżeli w rzeczywistości są. Sklep ten oferuje najciekawszy asortyment z wszystkich sklepów w Obornikach. W dniu dzisiejszym poszedłem odebrać zareklamowane obuwie. Do sklepu wchodzi się przez szerokie stale otwarte drzwi. Przy samym wejściu po prawej stronie znajduje się lada obsługi klienta. W chwili gdy wchodziłem przy kasie znajdowały się 4 osoby, dwie pary konsumentów. Obsługiwała je jedna osoba, pomimo to zauważyła moje wejście, poprzez dyskretny uśmiech i bardzo miłe przywitanie „dzień dobry”. Poczułem się mile widzianym w sklepie, choć panie z obsługi miały dużo pracy. Osoby, które były przede mną zostały bardzo szybko obsłużone. Sprawnie zapakowano buty w kartoniki i firmowe reklamówki. Na pożegnanie sprzedawczyni podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie.
Gdy nadeszła moja kolej ekspedientka z uśmiechem ponownie przywitała się i zapytała w czym pomóc. Gdy przedstawiłem powód mojej wizyty, przeprosiła że nie zajmuje się reklamacjami i poprosiła koleżankę, aby mnie obsłużyła. Druga Pani sprawdziła moje potwierdzenie reklamacji i odszukała w swojej dokumentacji zlecenie. Jak sama zauważyła reklamacja trwała zbyt długo, była to druga reklamacja, gdyż po pierwszej buty nie zostały naprawione. Na rozpatrzenie tej drugiej reklamacji producent miał 14 dni, jednak w dniu dzisiejszym mijało 18 dni, a butów w sklepie nie było. Ekspedientka troszeczkę zdenerwowana sytuacją obiecała, że jeszcze w dniu dzisiejszym prześle mailowo interwencję do osoby zajmującej się tym tematem, a dodatkowo aby nie narażać mnie na stratę czasu i sprawdzanie, czy buty dotarły zobligowała się, że zadzwoni po otrzymaniu przesyłki. W tym miejscu sądzę, że powinna także wskazać numer telefonu do sklepu, gdybym to ja chciał zadzwonić. Zważywszy na zaistniała sytuację stwierdziłem, że zgodnie z przysługującym mi prawem, ze względu na brak wywiązania się z obowiązku przez gwaranta odmówię przyjęcia butów i domagał się będę wymiany na inne. Osoba z obsługi poinformowała mnie, że możliwe to będzie po otrzymaniu przez nią odpowiedzi od serwisanta obuwia.
Poprosiłem o złożenie na moim dokumencie stosownego oświadczenia o braku butów na dzień dzisiejszy. Pani bez problemu to uczyniła. Uważam, że osoby mnie obsługujące były, przede wszystkim bardzo miłe i uprzejme, przejawiające duże zaangażowanie w wykonywaną pracę. Do jakości obsługi tych osób nie mam uwag, porównując do sklepów podobnej klasy. Zastrzeżenia mam do działalności firmy „ na zapleczy” gdzie nie wywiązuje się ze swoich obowiązków i nie dotrzymuje terminów. Ze względu na obsługę, sklep polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.