Opinia użytkownika: Przemysław_442
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Sklep z obuwiem BOTI w Obornikach mieści się w obiekcie Centrum Handlowego INTER-MARCHE. Parking przed obiektem jest duży i łatwo tam zaparkować. Boti znajduje się przy samym wejściu do budynku, za dużą szybą, na której znajdują się ładne plakaty z obuwiem. Nie przeoczyć sklepu. W wystawie znajdują się ciekawie wyeksponowane buty w przystępnej cenie, co zachęca do odwiedzenia sklepu. BOTI charakteryzuje się obuwiem będącym kompromisem pomiędzy wyglądem, estetyką, jakością i ceną. Tzn. buty oferowane przez BOTI robią wrażenie lepszych i droższych niżeli w rzeczywistości są. Sklep ten oferuje najciekawszy asortyment z wszystkich sklepów w Obornikach. W dniu dzisiejszym poszedłem odebrać zareklamowane obuwie. Do sklepu wchodzi się przez szerokie stale otwarte drzwi. Przy samym wejściu po prawej stronie znajduje się lada obsługi klienta. W chwili gdy wchodziłem przy kasie znajdowały się 4 osoby, dwie pary konsumentów. Obsługiwała je jedna osoba, pomimo to zauważyła moje wejście, poprzez dyskretny uśmiech i bardzo miłe przywitanie „dzień dobry”. Poczułem się mile widzianym w sklepie, choć panie z obsługi miały dużo pracy. Osoby, które były przede mną zostały bardzo szybko obsłużone. Sprawnie zapakowano buty w kartoniki i firmowe reklamówki. Na pożegnanie sprzedawczyni podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie. Gdy nadeszła moja kolej ekspedientka z uśmiechem ponownie przywitała się i zapytała w czym pomóc. Gdy przedstawiłem powód mojej wizyty, przeprosiła że nie zajmuje się reklamacjami i poprosiła koleżankę, aby mnie obsłużyła. Druga Pani sprawdziła moje potwierdzenie reklamacji i odszukała w swojej dokumentacji zlecenie. Jak sama zauważyła reklamacja trwała zbyt długo, była to druga reklamacja, gdyż po pierwszej buty nie zostały naprawione. Na rozpatrzenie tej drugiej reklamacji producent miał 14 dni, jednak w dniu dzisiejszym mijało 18 dni, a butów w sklepie nie było. Ekspedientka troszeczkę zdenerwowana sytuacją obiecała, że jeszcze w dniu dzisiejszym prześle mailowo interwencję do osoby zajmującej się tym tematem, a dodatkowo aby nie narażać mnie na stratę czasu i sprawdzanie, czy buty dotarły zobligowała się, że zadzwoni po otrzymaniu przesyłki. W tym miejscu sądzę, że powinna także wskazać numer telefonu do sklepu, gdybym to ja chciał zadzwonić. Zważywszy na zaistniała sytuację stwierdziłem, że zgodnie z przysługującym mi prawem, ze względu na brak wywiązania się z obowiązku przez gwaranta odmówię przyjęcia butów i domagał się będę wymiany na inne. Osoba z obsługi poinformowała mnie, że możliwe to będzie po otrzymaniu przez nią odpowiedzi od serwisanta obuwia. Poprosiłem o złożenie na moim dokumencie stosownego oświadczenia o braku butów na dzień dzisiejszy. Pani bez problemu to uczyniła. Uważam, że osoby mnie obsługujące były, przede wszystkim bardzo miłe i uprzejme, przejawiające duże zaangażowanie w wykonywaną pracę. Do jakości obsługi tych osób nie mam uwag, porównując do sklepów podobnej klasy. Zastrzeżenia mam do działalności firmy „ na zapleczy” gdzie nie wywiązuje się ze swoich obowiązków i nie dotrzymuje terminów. Ze względu na obsługę, sklep polecam.