Świetna atmosfera, profesjonalna i miła obsługa, nie ma możliwości pytania bez odpowiedzi. Możliwość umówienia się na dogodną godzinę odpowiadającą klientowi. Dają wolną wolę klientowi (interesantowi), przedstawiają kilka rozwiązań i klient ma możliwość wyboru najbardziej optymalnej dla siebie oferty, każda oferta jest przedstawiana w czysty i logiczny do poukładania sposób, dzięki czemu każdy potrafi zrozumieć warunki np. kredytu czy inwestycji. Duży plus dla nich.
Hipermarket godny polecenia, miła obsługa, personel posiada odpowiednią wiedzę, oraz potrafi ją przedstawić/ "sprzedać" klientowi. Szybka obsługa oraz indywidualne zainteresowanie się klientem bardzo pozytywnie nastraja w trakcie zakupów.
Konkurencyjne ceny oraz jakość obsługi jeszcze nie raz zaprowadzi mnie do tego hipermarketu.
polecam
Brak obsługi konkretnych działów tematycznych, wrażenie unikania klientów przez personel. Brak wiedzy o produktach w działach RTV oraz drobnego AGD.
Bardzo techniczne informacje udzielone przy stoisku fotograficznym, mogą być trudne do zrozumienia przez klienta nie zaznajomionego w temacie fotografii.
Kompetentna i szybka obsługa przy kasie.
Miła i życzliwa obsługa przy kasie. Żetelna informacja o produktach, oraz oddani pracownicy na sali sklepowej, zawsze doprowadzą do poszukiwanego produktu.
Wyjątkowy porządek oraz odpowiedni dobór produktów, dają poczucie wyjątkowego indywidualizowania dla klienta oraz dobrego samopoczucia w trakcie zakupów.
Szybka i profesjonalna oraz "przyjacielska" obsługa. Konkretne informacje na temat kompatybilności akesorii oferowanych na stacji, oraz szczera informacja na temat jakości poszczególnych akcesoriów. Szeroki pakiet dosprzedażowy oferowany bez odczucia "wciskania" danego produktu.Szczególnie chwali się atmosferę zakupów oraz kompetencje pracowników jak i szybkość obsługi.
Szybka oraz rzetelna obsługa. Duża oraz wiarygodna wiedza z zakresu informacji technicznej z danego działu. Zaangażowanie w obsługę klienta. Indywidualne podejście do przedstawionego problemu.
Moje odczucia w trakcie zakupów, bardzo pozytywne, dzięki nastawieniu personelu, klient wierzy, że jego zakup jest najlepszy z możliwych.
Brak zainteresowania klientem, wydłużony czas oczekiwania na obsługę, marginalne podejście do pytań zadawanych na temat sprzętu. Zdawkowe odpowiedzi na pytania z zakresu obsługi sprzętu RTV jak również brak wyspecjalizowanej wiedzy z tej dziedziny. Dział logicznie rozselekcjonowany i podzielony cenowo oraz względem marki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.