Jestem klientem banku od roku, tego dnia przyszedłem do placówki zaraz po otwarciu celem aktywacji jednej z usług banku. Pracownik banku był uprzejmy, przedstawił nową bardzo korzystną ofertę, którą precyzyjnie i szybko objaśnił. W związku z tą ofertą, równie szybko wyrobiono mi nową kartę i przygotowano umowę. Wszystko odbyło się bardzo profesjonalnie i w przyjaznej atmosferze, podpisałem nową umowę z bankiem i dodatkowo wręczono mi estetyczny wizytownik. Jako klient jestem całkowicie usatysfakcjonowany.
Dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat oddziału naszego Banku w Katowicach przy ulicy Staromiejskiej 6. W codziennej pracy dokładamy starań, aby oferować usługi i produkty najwyższej jakości. Dlatego jest nam ogromnie miło, że nasze starania spotkały się z Pana uznaniem. Mamy również nadzieję, że w naszej przyszłej współpracy damy Panu jeszcze więcej powodów do zadowolenia. Jesteśmy do Pana dyspozycji w oddziałach Banku oraz pod numerem infolinii CitiPhone 801 32 24 84 lub 22 692 2484. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Bardzo pozytywnie oceniam...
Bardzo pozytywnie oceniam zarówno obsługę, kompetencje, zaopatrzenie oraz ceny. Po raz kolejny przyjechałem do OBI tym razem po bezpiecznik automatyczny. Towar znalazłem bez większego trudu, dokonałem zakupu i już miałem wychodzić gdy okazało się , iż oprawa bezpiecznika jest pęknięta. Towar został mi wymieniony w przeciągu kilku minut, bez zbędnych komplikacji. Nie mam więkrzych zastrzeżeń co do obsługi, zawsze są dobrze zorientowani chociaż zdaża się, że nie nadążają przy zbyt dużej liczbie klientów. Sklep jest czysty, ceny prawidłowo wyeksponowane a towar łatwo dostępny. Jeżeli chodzi o ceny to na ogół są przystępne, bywa że pojedyncze artykuły są droższe niż w innych tego typu sklepach.
Wraz z 10 letnią córką odwiedziłem sklep CCC w centrum Katowic. Obsługujące klientów bardzo młode panie, bardziej były zajęte rozmową ze sobą niż klientami krążącymi między regałami. Szukałem butów dla siebie na stoisku męskim natomiast córka rozglądała się w części dziecięcej. Nie znalazłem nic interesującego więc dołączyłem do córki. Okazało się że buty które się jej spodobały były za małe a jak stwierdziła pracownica na stoisku dziecięcym-większego rozmiaru producent z tego modelu nie robi i na pewno ich nie ma gdyż 39 to rozmiar damski a nie dziecięcy. Opuściliśmy sklep i udaliśmy się do drugiego sklepu CCC przy ul. Piotra Skargi 6. Jakież było nasze zdziwienie gdy znaleźliśmy te same buty w rozmiarze 39!!! Ucieszona córka odebrała mi ochotę na powrót do poprzedniego sklepu i pomachanie zakupionymi butami beznadziejnie przeszkolonej pracownicy. CCC jest godne polecenia pod względem ceny oraz jej stosunku do jakości,towar równo poukładany w/g numeracji jednak na pomoc czy poradę klient rzadko może liczyć.
Kupiłem kartę sieciową innym sklepie,ale nie potrafiłem do końca obsłużyć się ze sprzętem.Pracownik pomimo kilku nieudanych prób z urządzeniem przy braku fachowej i dosyć skomplikowanej wiedzy,której zasadniczo nie musiał posiadać,podszedł ze mną do stanowiska innej firmy (PC KLINIKA) na terenie sklepu gdzie udało się ustalić że urządzenie jest uszkodzone. NIE MUSIAŁEM CZEKAĆ NA JAKIEŚ DIAGNOZY SERWISOWE TYLKO OD RĘKI WYMIENIŁEM SPRZĘT.Pomogli mimo że kupiłem ten towar w innym sklepie.
Szanowny Panie Piotrze.
Dziękujemy za wyrażenie opinii.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!
W związku ze...
W związku ze śmiercią mojej babci,realizowałem polisę na życie.Mimo iż sporo było biurokracji i wątpliwości-to załatwiłem sprawę szybko. Stało się to za sprawą pani kierownik d/s realizacji świadczeń.Pomogła mi sprawdzając wszystko osobiście,oraz za pośrednictwem prawnika gdyż do polisy uposażony był też inny członek rodziny,który swojej części pieniędzy nie mógł podjąć.Wiem,że zostałem obsłużony z całą starannością mimo iż kwota polisy była stosunkowo niewielka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.