Strona internetowa bardzo estetyczna i czytelna (niewielka liczba reklam).
Bardzo łatwo możemy znaleźć towar, który nas interesuje, zobaczyć dokładnie jak wygląda, sprawdzić cenę, poznać inne szczegóły (jak na przykład opinie innych klientów na temat danego produktu albo jakie promocje obowiązują w danej chwili). Możemy też sprawdzić asortyment w konkretnie wybranym sklepie (w konkretnym mieście). Ze strony internetowej dowiemy się również o możliwościach zakupu na raty, formach zapłaty i dostawach towaru do domu klienta. Podsumowując - jeżeli ktoś lubi robić zakupy przez internet - strona powinna musię spodobać.
Szanowny Panie Piotrze.
Dziękujemy za pozytywną ocenę naszej strony internetowej.
Zapraszamy do skorzystania z oferty serwisu www.mixelectronics.pl!
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu kupowałem samochód w jednym z zielonogórskich komisów. Aby mieć jak najwięcej formalności załatwionych - wykupiłem ubezpieczenie OC u pani, która pracowała w komisie i jednocześnie była agentką PZU. Byłem zainteresowany również ubezpieczeniem AC w najbliższym terminie. Pani nie zadzwoniła do mnie przez miesiąc. Ale chcąc mieć obydwa ubezpieczenia w tej samej firmie - zadzwoniłem na infolinię PZU, wyrażając chęć zakupu AC bez względu na cenę (był to poniedziałek). Do czwartku nikt się do mnie nie zgłosił więc zadzwoniłem ponownie na infolinię. Tego samego dnia odebrałem telefon z zielonogórskiego oddzialu PZU z informacją, że w piątek skontaktuje się ze mną agent i dokonamy transakcji (miałem przygotowane pieniądze). Niestety agent zadzwonił do mnie dopiero w poniedziałek po południu. Nie byłem już zainteresowany firmą PZU - w tej chwili ubezpieczam samochód w innej firmie.
Odwiedziłem sklep razem z całą rodziną celem kupna butów dla dzieci. Pomimo dużego tłoku w sklepie obsługa była bardzo sprawna (małe kolejki przy kasie). Podczas przymierzania butów przez dzieci, bardzo miła ekspedientka była w pobliżu i starała się fachowo doradzić lub podać kolejną parę butów z półki. Dodając do tego, że wybór towaru był bardzo duży a ceny przystępne - zrobiliśmy zakupy.
Wygląd zarówno pasażu handlowego, jak i samego sklepu bez zarzutu - czysto. Jeśli chodzi o ofertę - nie zgadzała się informacjami zawartymi w broszurach reklamowych wysyłanych do klientów, wielu towarów po prostu nie było, na niektórych nie było widocznej ceny. Obsługa - słabo poinformowana i bez entuzjazmu (wręcz z niechęcią) udzielaąca odpowiedzi na pytania klienta. Na kilkanaście kas - czynne dwie i brak reakcji personelu na uwagi klientów zwracających na to uwagę. Wszystko to powodowało nieprzyjemną atmosferę w kolejce do kasy.
Nienaturalnie długi czas obsługi klientów, pomimo trzech osób obsługujących Na ich twarzach widoczne było znudzenie i niechęć do jakichkolwiek rozmów z klientami, odpowiedzi na pytania - niewyczerpujące. Podczas 25 minut w kolejce nie zauważyłem ani jednego uśmiechu wśród personelu i nie usłyszałem ani jednej próby zaproponowania (zareklamowania) jakiegoś towaru. Za to dwa razy zakwestionowano prawdziwość recept przedstawianych przez klientów. Poza tym - lokal czysty i przestronny, przyzwoicie wyeksponowany towar, wiele widocznych reklam różnych produktów. Lokal położony w atrakcyjnym miejscu - przy ruchliwej drodze, dużo miejsc parkingowych.
Pani sprzedawczyni uśmiechnięta i czysto ubrana. Jeżeli jest nowy produkt w asortymencie - klient zawsze się o tym dowiaduje. Duży wybór pieczywa, bardzo przystępne ceny. Lokal przestronny (dzielony na pół ze sklepem mięsnym), zawsze czysty. Wizerunek psuje trochą dodatkowa lada chłodnicza z lodami - widać, że nie cieszą się dużym powodzeniem - wyglądają nieapetycznie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.