Opinie użytkownika (4)

Jestem zdzwiony bardz...
Jestem zdzwiony bardz brakiem wiedzy pracowników TESCO na temat w jakim miejscu znajduje się dany produkt. Szukałem chipsów i Lay's, któtre jak się potem okazało były wywieszone w dziale z piwami. Natomiast nie były wystawione w dziale, gdzie znajdują się chipsy innych firm. Pracownik jednak nie potrafił mi udzielić odpowiedzi odpowiadając mi, że "on jest tu tylko od wykładania towaru". Poirytowało mnie to i dlatego postanowiłem sam poszukać. Oczywiście znalazłem. Spodobał mnie się natomiast fakt, że stojąc w dość długiej kolejce poprosiłem o otwarcie dodatkowej kasy, w ciągu około 1 minuty pojawiła się osoba, która otworzyła nową kasę. Spodobało mi się również to, że kasjerzy za każdym razem pytają klientów (nie tylko mnie), czy posiadają kartę do zbierania punktów. W ten sposób przypominają swoim klientom o tym, gdyż bardzo często się o tym zapomina. Jeśli chodzi o czystość to nie mam żadnych zastrzeżeń.

Piotr_508

29.10.2009

Tesco

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, ul.Mickiewicza 30 30

Nie zgadzam się (20)
Bardzo miła, ale...
Bardzo miła, ale dość wolna obsługa. Była dość długa kolejka a jednak mimo tego, nie otworzono drugiej kasy. Oczekiwanie wydłużyło się przez fakt, że sprzadawca musiał przygotować dla innego klienta hot-doga. Poza tym obsługa bardzo miła.

Piotr_508

22.10.2009

Circle K

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Zagłoby 2

Nie zgadzam się (19)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie zauważyłem olbrzymie braki na półkach sklepowych w Bilii. Nadal w sklepie można zakupić świeże, cieplutkie bułeczki, dopiero co wyjęte z pieca. Przykre jest, że Billa jest dość drogim sklepem, choć wydawać by się mogło, że tego typu dyskonty powinny mieć tani asortyment. Jak dla mnie jest to najdroższy sklep w Ostrowcu jeśli chodzi o dyskonty oczywiście.

Piotr_508

22.10.2009

Billa

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, 11 Listopada 6

Nie zgadzam się (24)
Choć pracowników w...
Choć pracowników w hali sklepowej było całkiem sporo to jednak brakowało porządku z towarami na półkach. Dziwi mnie, że żaden z pracowników nie pofatygował się, aby posprzątać rozsypaną bułkę tartą na jednym z opakowań w części z artykułami do samochodów. Będąc przy kasie następowała zmiana kasjerów. Dziwi mnie fakt, że odbywała się ona w taki sposób, że przerwano obsługę klientów, zmieniono kasjera a dopiero wznowiono obsługę. W tym czasie pozostałe kasy były nieczynne. Nadmieniam była otwarta tylko jedna kasa.

Piotr_508

22.10.2009

Biedronka

Placówka

Lublin, Diamentowa 23

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi