Bardzo często bywam w tym hotelu - brak zastrzeżeń do telefonicznej rezerwacji, recepcjonistki schludnie ubrane, mówiące w kilku językach - niestety przy dużym natłoku klientów w recepcji tworzą się kolejki - recepcjonistek jest za mało - w szczególności w godzinach porannych, gdy wielu klientów opuszcza hotel. W pokojach czysto i pachnąco, do dyspozycji gości darmowa sieć WiFi, śniadanie i parking w cenie noclegu. Możliwość rozliczenia noclegu i konsumpcji na jednej fakturze - całość jako usługa hotelowa. Lokalizacja blisko do centrum miasta - personel chętnie informuje co można w pobliżu zwiedzić, gdzie można znaleźć dobrą restaurację.
Wnętrze lokalu robiło pozytywne wrażenie - na pierwszy rzut oka czysto i schludnie. Po podejściu do kasy kelnerka nie powitała mnie stosownym "Dzień Dobry" - od razu zapytała o to co chcę zamówić oraz zaproponowała produkty z oferty promocyjnej. Po złożeniu zamówienia i zapłaceniu oczekiwałem na sali do konsumpcji na posiłek - zwrówiłem uwagę, iż pod kilkoma stolikami leżały resztki frytek, stloiki nie były wytarte a ozdobne lustro miało mnóstwo odcisków palców. Czas oczekiwania na posiłek to 15min - długo jak na fast food. Po konsumpcji udałem się do toalety, w której był przeprowadzany remont, co znacznie utrudniało korzystanie z WC, ponadto stwierdziłem brak ręczników papierowych i spalnoe żarówki w oświetleniu sufitiwym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.