Wysoka wiedza produktowa pracowników. Obsługa klienta wewnątrz restauracji w porządku, natomiast obsługa podróżnych (drive) czasami bywa nieodpowiednia - wydawanie produktów przy jednoczesnym rozmawianiu i przyjmowaniu zamówienia od następnego klienta. Brak jakiegokolwiek dialogu z klientem.
Wysoki poziom obsługi, pracownicy dobrze znają asortyment i rozplanowanie produktów w sklepie. Potrafią doradzić przy zakupach, zwroty grzecznościowe nie są im obce.
Jakość obsługi na średnim poziomie. Pierwszym moim odczuciem było to, że pracownik chciał mnie odesłać z załatwieniem sprawy na infolinie, po czym zgodnie z wiedzą jaką wcześniej zdobyłem przez telefon uświadomiłem obsługę, że owa sprawa za opłatą powinna być załatwiona na poziomie oddziału banku. Sprawa po około godziny czasu rozpatrzona pozytywnie, lecz jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Odczułem chęć pozbycia się mnie jak najszybciej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.