Chciałem kupić bukiecik róż, jednak rozczarowanie biorę róże do ręki a one się rozpadają. Pomijając ten fakt wszystko w porządku, podłoga czysta, widać ubrany firmowo personel na sklepie, dwie kasy otwarte nie wielkie kolejki. Towar poukładany ceny się zgadzają. Na hali sprzedażowej panuję porządek. Na kasie powitany "dzień dobry", pożegnany i zaproszony ponownie, jak należy.
Lokal czysty mimo ruchu, zero organizacji. Nie oszukujmy się, jeżeli karze się klientowi czekać na pizze w lokalu ponad godzinne to większość klientów wychodzi nie obsłużonych. Polecam pomyśleć nad tego typu problemami w godzinach szczytu, powinno być więcej ludzi na zmianie lub polecam polecam zwiększyć możliwości wyrabiania pizzy. Stoliki wolne a pizzy brak.
Rezerwacja telefoniczna bez problemowa. Mimo dużego ruchu wszystko tak jak powinno być. Teren kręgielni tory, stoliki jak i toalety czyste, bardzo szybka obsługa. Nie ma się do czego przyczepić, z czystym sercem można polecić znajomym. Tylko troszkę drogo ale w piątek wieczorem można to zaakceptować.
Wszystko w jak najlepszym porządku, pracownice miłe, rozmowne, ubrane w stroje firmowe, czekaliśmy nie całe 5 min na zamówienie za około 70 zl. Hamburgery ciepłe i smaczne. Czysto przy stolikach i przy barze. Duży pozytyw
Wszystko niby ok. Czysto, czas realizacji też ok, obsługa miła, ubrana jak należy. Zamawiałem "na wynos" i niestety dostałem nie to co zamówiłem - zamówienie spore. Zamiast chikena dostałem classica z cebulka.
Pracownicy pomogą, w markecie czysto. Wszystko świeci i działa jak powinno. Duży minus to straszne kolejki przy kasie, czekałem jakieś 15-20 min w kolejce. Nie wiem po co tyle pracowników spacerujących bez celu na działach skoro otwarte były 2 kasy a kolejki po 15-18 osób. Personel ma pojęcie o oferowanych artykułach. Przy kasie zapytano mnie o kartę lojalnościową. Co do cen to u konkurencji za ten sam materiał płaciłem 7-9% taniej. Ułożenie działów logiczne i czytelne dla potencjalnego klienta. Ogólnie sklep godny ale wielkiego wrażenia nie zrobił.
Wizyta w niedziele, wszystko ładnie, szybko, schludnie. Rezerwacja przez internet, bez najmniejszego problemu. Pełna oferta. Start filmu punktualnie na sali czysto i schludnie, ubikacja czyściutka. Obsługa miła czysto ubrana uśmiechnięta. Nie dostaliśmy ze znajomymi kopiko przed wejściem, inni goście dostawali to jedyny minus. Ogólnie wszyscy jesteśmy zadowoleni z wizyty.
Bardzo podabała mi się obsługa w sklepie. Kolejki były, jednak wszystkie 10 kas zostało otworzonych duży plus. Jedynie malutkie braki w asortymencie ocenione 5+/6 pkt. Czysto, jasno, personel widoczny w sklepie - pogrążony w pracy tak jak powinno być. Widać zaangażowanie w nowo otwarty budynek. Polecam
Jesteśmy wdzięczni, że zadał Pan sobie trud, by dokonać oceny naszego marketu w Sosnowcu. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
Niekiedy zbyt długi...
Niekiedy zbyt długi czas realizacji zamówień, przy natężonym ruchu. Nigdy nie spotkałem się z brudnym stolikiem itp. Personel miły, chętnie zaproponuje coś do picia do kanapki, wyjaśni szczegóły promocji. Odzież osób obsługujących czysta i wyprasowana. Wszystkie z produktów zawsze dostępne. Polecam
Niekiedy tworzą się kolejki, zbyt mało osób na zmianę. Sklep czysty, dobrze oświetlony, zaopatrzony. Zdarzy się jakiś kwiatek czy owoc źle wyglądający ale bardzo sporadycznie. Personel miły, posiada wiedzę o produktach, potrafi wskazać miejsce "co i gdzie się znajduję", użycie zwrotów "dzień dobry, dziękuje, zapraszam ponownie itp" nie stanowi dla personelu problemu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.