Wybrałem się (+ rodzina) z zamiarem zakupu kurtki dziecięcej.
Charakter sklepu odzieżowo-obuwniczo- przemysłowy - coś ala market.
Na kilku stoiskach(dokładnie 4) obejrzeliśmy kilkadziesiąt kurtek? - przy czym nie wybraliśmy żadnej!
Cały pobyt w "markecie" można ocenić następująco:
- brak zainteresowania ze strony ekspedientek (trzeba prosić o pomoc i doradę)
- pomieszana numeracja i ceny na eksponowanych towarach
- nie ma możliwości ewentualnego negocjowania ceny
- 1 stoisko gdzie można było swobodnie poruszać się między regałami z towarem
Sytuacja dotyczyła zgłoszenia awarii połączenia internetowego. Przyjmujący zgłoszenie od razu zasugerował, że prawdopodobnie uszkodzenie leży po mojej stronie, mimo iż rodzaj wyświetlanego błędu wyraźnie wskazywał na problemy po stronie dostawcy usługi. Wskazał czynności, które muszę wykonać i jeśli problem nie ustąpi, wtedy przyjmą zgłoszenie o awarii. Po wykonaniu wskazanych czynności, problem nie został rozwiązany. Dokonałem ponownego zgłoszenia (o czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem nie będę wspominał ). Tym razem przyjmujący konsultant przyjął moje zgłoszenie obiecując szybkie załatwienie sprawy oraz poinformował, że skontaktuje się po usunięciu "problemu". Niestety dopiero w dniu następnym po czterech telefonach ponawiających moją prośbę, usunięto awarię. Mam nadzieję, że w przyszłości w podobnych przypadkach jednak ktoś ze strony obsługi poinformuje mnie na jakim etapie realizacji jest moje zgłoszenie oraz od razu przyjmie zgłoszenie o awarii.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.