Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Piotr_1206

Dotycząca firmy: Multimedia Polska

Treść opinii: Sytuacja dotyczyła zgłoszenia awarii połączenia internetowego. Przyjmujący zgłoszenie od razu zasugerował, że prawdopodobnie uszkodzenie leży po mojej stronie, mimo iż rodzaj wyświetlanego błędu wyraźnie wskazywał na problemy po stronie dostawcy usługi. Wskazał czynności, które muszę wykonać i jeśli problem nie ustąpi, wtedy przyjmą zgłoszenie o awarii. Po wykonaniu wskazanych czynności, problem nie został rozwiązany. Dokonałem ponownego zgłoszenia (o czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem nie będę wspominał ). Tym razem przyjmujący konsultant przyjął moje zgłoszenie obiecując szybkie załatwienie sprawy oraz poinformował, że skontaktuje się po usunięciu "problemu". Niestety dopiero w dniu następnym po czterech telefonach ponawiających moją prośbę, usunięto awarię. Mam nadzieję, że w przyszłości w podobnych przypadkach jednak ktoś ze strony obsługi poinformuje mnie na jakim etapie realizacji jest moje zgłoszenie oraz od razu przyjmie zgłoszenie o awarii.