Z bankiem miałem kilka ciekawych przepraw ale najbardziej irytuje mnie kilka:
- Bank nie przedłużył umowy ubezpieczenia na którą sam mnie namówił (tłumaczone zmianą systemu) za co obciążył mnie kosztami przypomnienia !
- Brak kontaktu ze strony banku, tłumaczona niemożliwością połączenia się na mój telefon komórkowy (słabo).
- Praktyczna niemożliwość eskalacji problemu poza placówkę, klient jest przydzielony do placówki i nie może jej zmienić.
- Złożenie reklamacji to proces o który trzeba się postarać, oczywiście brak jakiejkolwiek reakcji ze strony banku.
- Kontakt kilkunastokrotny z infolinią, konsultant obiecuje że załatwi problem a następnie cisza i powrót do punktu wyjścia.
Nie chce robić reklamy ale korzystam z usług jeszcze 3 innych banków i tam byłoby to nie do pomyślenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.