Opinia użytkownika: PiotrKa
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Z bankiem miałem kilka ciekawych przepraw ale najbardziej irytuje mnie kilka: - Bank nie przedłużył umowy ubezpieczenia na którą sam mnie namówił (tłumaczone zmianą systemu) za co obciążył mnie kosztami przypomnienia ! - Brak kontaktu ze strony banku, tłumaczona niemożliwością połączenia się na mój telefon komórkowy (słabo). - Praktyczna niemożliwość eskalacji problemu poza placówkę, klient jest przydzielony do placówki i nie może jej zmienić. - Złożenie reklamacji to proces o który trzeba się postarać, oczywiście brak jakiejkolwiek reakcji ze strony banku. - Kontakt kilkunastokrotny z infolinią, konsultant obiecuje że załatwi problem a następnie cisza i powrót do punktu wyjścia. Nie chce robić reklamy ale korzystam z usług jeszcze 3 innych banków i tam byłoby to nie do pomyślenia.