Anwa Kraków -> Jakość usług serwisowych pozostawia wiele do życzenia. Kierownik serwisu wydaje się być arogancki i nieustannie przekonuje, że wie najlepiej. Po zmianie serwisu na inny zauważyłem znaczną poprawę - już od samego przyjęcia samochodu. W nowym miejscu pytania do serwisantów czy specjalistów są traktowane poważnie, bez ironii czy lekceważenia.
Doświadczenia z serwisem klimatyzacji były rozczarowujące - dwukrotnie oddawałem samochód, a dwukrotnie prace wykonano niezgodnie z standardami. Salon Dobrygowski poradził sobie z tym zadaniem za pierwszym razem.
Wymiana opon także pozostawia wiele do życzenia - zawsze koła są ubrudzone, nie wspominając o smarze na rantach tylko o całej oponie. W rezultacie nie mogę polecić tego serwisu.
Największym problemem w sieci jest słabo wyszkolony personel, który często wydaje się być zatrudniony przypadkowo. Argument, że zatrudnia się studentów ze względów ekonomicznych, nie jest wystarczający. Porównanie do firm takich jak MC czy KFC, które również zatrudniają osoby z tego samego targetu wiekowego, pokazuje, że nagminne sceny, jakie można spotkać w Żabce, są mało zachęcające do robienia zakupów. Standardy, wyszkolenie w KFC czy MC są o wiele lepsze a ludzie personel o tych samych uwarunkowaniach.
Największym zniechęceniem do odwiedzania tej sieci jest sytuacja, gdy chcę zrobić zakupy, a personel stoi przed sklepem z papierosem w ręku, rozbawiony i zadowolony, nie zwracając uwagi na podstawowe zasady higieny, takie jak mycie rąk po paleniu. Użycie potocznego języka przy obsłudze klienta nie powinno być takim szokiem jak brudne dłonie czy niechlujna fryzura.
Pozytywnie można odnieść się do godzin otwarcia sklepów i ich lokalizacji. Asortyment, biorąc pod uwagę metraż sklepu, jest odpowiedni dla tego typu miejsc szybkich zakupów. Należy jednak zauważyć, że ceny są zazwyczaj wyższe niż w pobliskich sklepach, nie porównując nawet do marketów wielkopowierzchniowych czy dyskontów.
Ogólna ocena, biorąc pod uwagę wszystkie czynniki, można uznać za dostateczną. Jednak nie można przejść obojętnie obok sytuacji, gdy przed wejściem do sklepu słychać śmiechy personelu lub gdy palety towarów są oparte o elewację czekając na kolejną dostawę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.