Opinia użytkownika: PiotrKW
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Największym problemem w sieci jest słabo wyszkolony personel, który często wydaje się być zatrudniony przypadkowo. Argument, że zatrudnia się studentów ze względów ekonomicznych, nie jest wystarczający. Porównanie do firm takich jak MC czy KFC, które również zatrudniają osoby z tego samego targetu wiekowego, pokazuje, że nagminne sceny, jakie można spotkać w Żabce, są mało zachęcające do robienia zakupów. Standardy, wyszkolenie w KFC czy MC są o wiele lepsze a ludzie personel o tych samych uwarunkowaniach. Największym zniechęceniem do odwiedzania tej sieci jest sytuacja, gdy chcę zrobić zakupy, a personel stoi przed sklepem z papierosem w ręku, rozbawiony i zadowolony, nie zwracając uwagi na podstawowe zasady higieny, takie jak mycie rąk po paleniu. Użycie potocznego języka przy obsłudze klienta nie powinno być takim szokiem jak brudne dłonie czy niechlujna fryzura. Pozytywnie można odnieść się do godzin otwarcia sklepów i ich lokalizacji. Asortyment, biorąc pod uwagę metraż sklepu, jest odpowiedni dla tego typu miejsc szybkich zakupów. Należy jednak zauważyć, że ceny są zazwyczaj wyższe niż w pobliskich sklepach, nie porównując nawet do marketów wielkopowierzchniowych czy dyskontów. Ogólna ocena, biorąc pod uwagę wszystkie czynniki, można uznać za dostateczną. Jednak nie można przejść obojętnie obok sytuacji, gdy przed wejściem do sklepu słychać śmiechy personelu lub gdy palety towarów są oparte o elewację czekając na kolejną dostawę.