Stoisko Zakładów Mięsnych Szubryt znajdują się przy sklepie Groszek. Stanowi odrębną placówkę handlową. Na sprzedaż w podmiotowej placówce są mięsa (wołowe, wieprzowe i drobiowe) oraz jego przetwory. Sprzedaż produktów odbywa się na dwóch stanowiskach. Na jednym sprzedawane jest mięso drugim wędliny i inne przetwory mięsne. Często kupuję tam mięso i wędliny i nigdy nie stwierdziłem produktów nieświeżych i przeterminowanych. Ceny sprzedawanych produktów są porównywalne z cenami w innych tego radzaju sklepach. Panie obsługujące poszczególne punkty sprzedaży w ramach tego sklepu są ubrane w czyste stroje firmowe. Sprzedaż jest zorganizowana w ten sposób że dwie lub trzy panie przygotowują towar dla klientów a jedna z nich kasuje należną zapłatę. Jednym słowem organizacja pracy na stoiskach jest przemyślana i w maksymalnym stopniu minimalizuje ewentualnie tworzące się kolejki. Zauważyłem, że sprzedaż następuje przy maksymalnym zachowaniu higieny. Mięso i wędliny poukładane są w szafach chłodniczych. Panie obsługujące są miłe, cierpliwe i znają towar który sprzedają. Mankamentem tego sklepu są tworzące się kolejki zwłaszcza w piątki po godz. 15.00 i w sobotę w godzinach porannych. Mimo starań pań sprzedających ( szybkość obsługi) kolejki trudno zminimalizować. Jednym słowem może celowym było by stworzenie jeszcze jednego stanowiska sprzedaży
Sklep jest placówką oferującą alkohole. Należy stwierdzić, że w Nowym Sączu tego typu placówek specjalizujących się w sprzedaży napojów alkoholowych nie znam. Na asortyment sklepu składają się alkohole wysokoprocentowe, wina i miody pitne. Jest to asortyment niespotykany w innych sklepach oferujących alkohole. Alkohole wysokoprocentowe ułożone są rodzajami, a wina w zależności od kraju pochodzenia z jednoczesnym podziałem na ich rodzaj. Stwierdziłem wielki porządek w sposobie ułożenia i eksponowania towaru. Należy jednak stwierdzić, że ceny win na ,,pierwszy rzut oka” mogą ,,powalać na kolana” lecz po głębszej analizie z jakiego rodzaju towarem mamy do czynienia, można uznać, że są cenami przystępnymi. Spowodowane to jest tym, że przeciętny klient jest przyzwyczajony do cen np. win oferowanych przez duże sklepy spożywcze, a wina te są moim zdaniem niższej klasy. Pan obsługujący jest osobą miłą i taktowną, posiada dużą wiedzę na temat oferowanego towaru, jego sposobu wytwarzania , smaku. Oferuje towar wypowiadając się elokwentnie Nie jest osobą, która za wszelką cenę chce sprzedać towar. Sklep urządzony jest estetycznie , skromnie i gustownie. Sklep jest placówką niedawno założoną i wciąż się rozwija pod względem sprowadzania nowych marek oferowanego asortymentu.
Sklep znajduje się w dużym pomieszczeniu. Zajmuje się sprzedażą materiałów związanych z wykończeniem wnętrz (farby , kleje, zaprawy), narzędziami do prac malarskich , artykułami służącymi do utrzymania w czystości gospodarstwa domowego itp. Wchodząc do sklepu klient ma wrażanie, że istnieje tam dość spory bałagan. Artykuły poukładane są w różnych częściach sklepu raczej nietematycznie. Trudno znaleźć to czego się szuka. Istnieje bardzo duży wybór oferowanego asortymentu. Doszedłem do wniosku, że jedyną osobą, która wie gdzie, ,,coś” jest to pracownik sklepu, który zapytany przez klienta o produkt prowadzi go w jakiś zakątek sklepu i przedstawia towar który jest poszukiwany. Klient samodzielnie ma duże problemy by znaleźć to co go interesuje. Należy stwierdzić, że pracownik który bezpośrednio obsługuje klienta ma dużą wiedzę na temat towarów znajdujących się w sklepie i potrafi zaoferować najkorzystniejszy dla kupującego towar. Drugim pracownikiem jest osoba obsługująca kasę fiskalną. Osoba ta zachowuje się jakby była nieobecna, klienta traktuje w sposób przedmiotowy. Ceny w przedmiotowym sklepie są konkurencyjne w stosunku do cen w innych sklepach w Nowym Sączu oferujących tego samego typu towar. Towarów przeterminowanych nie stwierdziłem. W sklepie jest czysto.
Sklep znajduje się przy ulicy o średnim natężeniu ruchu . Niedaleko znajduje się plac targowy. Przed sklepem brak jest parkingu. Samochody klientów parkowane są na chodniku. Sklep znajduje się w dużym budynku w którym kiedyś był magazyn. Sklep jest dobrze wyposażony w akcesoria dla zwierząt domowych jak również karmy i pasze. Na półkach, regałach panuje względny porządek. W sklepie jest czysto. Podłoga w sklepie jest betonowa, co stwarza wrażenie braku przytulności. W sklepie w chłodne dni jest zimno. Osoby obsługujące klientów są miłe. Mają wiedzę na temat produktów które oferują do sprzedaży .Ceny artykułów są stosunkowo niskie w porównaniu z innymi tego typu placówkami w Nowym Sączu
Sklep znajduje się przy ulicy o średnim natężeniu ruchu. Przed sklepem jest parking na kilka samochodów . Zauważyłem, że sklep został ostatnio wyremontowany. Ściany są czyste. – brak widocznych śladów zużycia pomieszczenia. W sklepie realizuje się sprzedaż przede wszystkim artykułów żywnościowych. Oprócz tego można tam również nabyć pewne artykuły przemysłowe oraz mięsno – wędliniarskie. Opisywany sklep jest placówką samoobsługową. Moim zdaniem jak na placówkę samoobsługową jest w nim zbyt mało miejsca. Zarówna dla towarów jak i kupujących. Obsługa sklepu składa się z bardzo miłych uśmiechniętych pań. Towarów przeterminowanych w sklepie nie stwierdziłem. Mięso i wędliny ładnie są poukładane w gablotach - chłodniach, podświetlone – wyglądają na świeże ( nie kupowałem). Niestety ceny przedmiotowym sklepie wybranych towarów są wyższe niż w innych sklepach tego rodzaju.
Ciastkarnia znajduje się przy ulicy niedaleko gimnazjum i szkoły podstawowej. Przed ciastkarnią znajduje się parking dla samochodów klientów. Sala obsługowa ciastkarni jest duża. Oprócz możliwości kupna ciast, ciastek na wynos istnieje możliwość spożycia zakupionych słodyczy na miejscu przy rozstawionych stolikach. Obsługa ciastkarni jest bardzo miła, uśmiechnięta.Wie o produktach , które sprzedaje wystarczająco dużo by usatysfakcjonować klienta. Obsługa klienta jest sprawna. W ciastkarni sprzedawane są tylko produkty świeże. Czasmi nawet jeszcze cieplutkie - ,,prosto z pieca". Ciastka, które kupuję ( znam ich smak) napoleonki, rurki z kremem, ptysie, ciasteczka francuskie z jabłuszkiem są bardzo pyszne i komu je poleciłem to miał co do ich smaku taką samą opinię jak moja. Opócz wskazanych ciastek istnieje w ofercie wiele innych pyszności. W ciastkarni jest sterylnie czysto.
Salon znajduje się przy ruchliwej wylotowej ulicy na trasie Nowy Sącz Kraków. Przed budynkiem znajduje się parking dla klientów salonu. Salon zajmuje się zarówno sprzedażą jak i obsługą oraz naprawą pojazdów ( motocykli i samochodów) Na terenie salonu znajduje się również diagnostyczna stacja obsługi uprawniona do przedłużania ważności dowodów rejestracyjnych samochodów osobowych i motocykli. Po wejściu na teren salonu klient witany jest przez pracownika obsługi w sposób życzliwy i budzący zaufanie. Jest kierowany do odpowiedniego pracownika, który jest kompetentny do załatwienia sprawy z którą przyszliśmy do salonu. Ilekroć przychodzę do salonu to po załatwieniu sprawy czuję się jakbym był najważniejszym klientem salonu. Wszyscy pracownicy obsługi odnoszą się z wielkim szacunkiem do klienta. Są nienagannie ubrani (garnitur , biała koszula, gustowna sukienka – w przypadku pań) Strefa obsługi klienta jak i strefa w której pojazdy są naprawiane jest idealnie czysta. Obsługa i naprawa pojazdu którą dla mnie realizował salon zawsze była wykonana nienagannie, bez uwag.
Przed sklepem znajduje się parking wspólny z publiczną stacją paliw. W związku z tym ruch pojazdów jest dosyć duży . Sklep jest przestronny , samoobsługowy. Przed sklepem jest parking dużych wózków na zakupy. Znajdują się w nim dużo różnorakiego towaru o zróżnicowanym asortymencie zaznaczyć należy że nie tylko z branży budowlanej jak sugeruje nazwa sklepu. Przeterminowanych towarów nie stwierdziłem. Przemieszczanie się klientów w sklepie jest zorganizowane w ten sposób, że drogi osób wchodzących do sklepu nie krzyżują się idącym do kasy. Towar na półkach i w wyznaczonych sektorach tematycznych poukładany jest tematycznie . Niestety moim zdaniem jest zbyt mało miejsca dla kupujących przechodzących pomiędzy regałami. Zbyt mały jest budynek sklepu w stosunku do ilości przechowywanego w nim towaru. Wysokie regały obłożone towarem zasłaniają światła a co z tym się wiąże są miejsca w sklepie gdzie panuje półmrok. Obsługa wydaje się być ciągle czymś zajęta, zabiegana nie zwraca uwagi na kupującego. Nie mnie jednak w przypadku, gdy potrzebna jest fachowa opinia o produkcie i uda się,, złapać” kogoś z obsługi sklepu to uzyska się potrzebną informację, a sposób jej przekazu jest krótki , rzeczowy nie wiele odbiegający od opisu na etykiecie towaru. Ubiór obsługi sklepu jest jednolity. W sklepie i na parkingu przed sklepem jest czysto.
Sklep położony jest przy ulicy na trasie Nowy Sącz Kraków w m. Wielopole. Przed sklepem znajduje się duży ogrodzony parking. Na parkingu jest czysto. Sklep jest placówką samoobsługową. Zajmuje się handlem towarami przemysłowymi. Stwierdziłem, że w sklepie można kupić prawie wszystko co mężczyźnie potrzebne jest w domu j tj. od narzędzi poprzez farby, stal metale kolorowe, armaturę hydrauliczną śruby , artykuły ogrodnicze, bramy, schody itp. Niestety znaczna ilość i różnorodność towarów jest wystawiona w sposób chaotyczny. Osoba kupująca musi uważać by nie potknąć się np. nawinięty na bęben drut kolczasty. Drogi dla klientów wytyczone w sklepie są wąskie i nierzadko zastawione . Widoczna jest próba poukładania towarów na półkach w sposób tematyczny i rodzajowy. Obsługa sklepu (3 osoby) ubrana jest w różnorakie stroje. Osoby nie zajmują się zbytnio klientem . Zapytane gdzie znajduje się jakiś szukany przez klienta towar – uprzejmie udzielają odpowiedzi lub wskazują go. Nie stwierdziłem towarów przeterminowanych. Osoby pracujące w sklepie posiadają wiedzę na temat sprzedawanych towarów. Nie można mówić o czystości w sklepie ponieważ wszędzie nawet na ladzie leży towar przeznaczony do sprzedaży.
kierunku na Brzesko( dalej Stacja paliw położona jest przy ulicy o znacznym natężeniu ruchu u wylotu z m. Nowy Sącz w Kraków) Na ulicy Tarnowskiej. Na wysokości gdzie położona jest stacja paliw wykonano dodatkowe pasy ruchu dla pojazdów wjeżdżających, jak i wyjeżdżających ze i do stacji co stwarza znaczne udogodnienia dla kierowców chcących skorzystać z usług stacji. Dojazd do dystrybutorów jest szeroki praktycznie bezkolizyjny. Na stacji znajduje się również parking z którego korzystają w ramach postojów nocnych kierowcy Tirów. W rejonie stacji znajduje się również myjnia samochodowa obsługiwana przez pracownika stacji. Kilkakrotnie mój samochód był myty we wspomnianym miejscu – nie miałem uwag co do jakości wykonania usługi. Na stacji obowiązuje samoobsługa w zakresie tankowania paliw ciekłych. Pracownik obsługi jedynie realizuje tankowanie LPG. Osoby obsługujące klientów w budynku stacji podczas przyjmowania zapłaty za paliwo są uprzejme i kulturalne lecz moim zdaniem niezbyt rozmowne. Stacja oprócz paliw prowadzi jednocześnie sprzedaż słodyczy, akcesoriów samochodowych, napojów, alkoholi itd. Na stacji znajduje się również stanowisko do pomiaru ciśnienia powietrza w kołach pojazdu - niestety nieczynne .Teren stacji zarówno w budynku jak i na placu przy dystrybutorach jest posprzątany – jest czysto. Skwerki zieleni znajdujące się na obrzeżach stacji są zadbane
Stacja paliw położona jest przy ulicy o znacznym natężeniu ruchu . W związku z tym, iż nie wykonano dodatkowych pasów ruchu na ulicy Tarnowskiej umożliwiających bezkolizyjny wjazd i wyjazd do i z przedmiotowej stacji paliw to możliwość skorzystania z usług placówki jest w znacznym stopniu utrudniona. Dojazd do dystrybutorów paliwa wiąże się z potrzebą przejechania przez pokrywy studzienek, które położone są poniżej poziomu powierzchni placu dojazdowego co może być przyczyną uszkodzenia np. zawieszenia pojazdu, który przejedzie przez tą przeszkodę. Pracownik obsługujący dystrybutory nie jest w stanie zatankować paliwa do wszystkich pojazdów znajdujących się jednocześnie na stacji. Osoby obsługujące klientów w budynku stacji podczas przyjmowania zapłaty za paliwo kulturalnie, miło choć z pewną dozą nachalności sugerują dokonania dodatkowych zakupów innych artykułów po cenach promocyjnych. Stacja oprócz paliw prowadzi jednocześnie sprzedaż słodyczy, akcesoriów samochodowych, napojów, alkoholi itd. Wyjazd po zatankowaniu paliwa jest ograniczony niewielką ilością przestrzeni pomiędzy dystrybutorami a budynkiem stacji co podczas wyjazdu po zatankowaniu paliwa, moim zdaniem, może doprowadzić do kolizji z innym pojazdem korzystającym ze stacji. Aby skorzystać z toalety znajdującej się na terenie stacji należy pobrać klucz do niej od obsługi stacji . teren stacji zarówno w budynku jak i na placu przy dystrybutorach jest posprzątany – jest czysto.
Sklep położony jest w budynku przy ulicy wylotowej na trasie Nowy Sącz - Kraków. Przed sklepem znajduje się duży parking. Sklep jest placówką samoobsługową. Osoby rozpoczynające zakupy nie przeszkadzają podchodzącym do kasy. Towary na półkach są poukładane tematycznie i rodzajowo. W ramach tego produkty jednego producenta są umieszczone obok siebie. Nie stwierdziłem towarów przeterminowanych. Zbyt mała ilość personelu. Klient nie ma możliwości otrzymania natychmiastowej pomocy w ramach realizowanych zakupów. Panie pracujące w sklepie są miłe i uprzejme lecz nie posiadają wiedzy na temat oferowanego towaru. Na pytania dotyczące towaru odpowiadają po przeczytaniu informacji znajdującej się na opakowaniu. Obsługa kas jest dobrze zorganizowana – nie ma kolejek. W sklepie jest czysto. Ochrona sklepu - dyskretna. Zabezpieczono wystarczającą ilość wózków i koszyków na zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.