Sklep znajduje się w dużym pomieszczeniu. Zajmuje się sprzedażą materiałów związanych z wykończeniem wnętrz (farby , kleje, zaprawy), narzędziami do prac malarskich , artykułami służącymi do utrzymania w czystości gospodarstwa domowego itp. Wchodząc do sklepu klient ma wrażanie, że istnieje tam dość spory bałagan. Artykuły poukładane są w różnych częściach sklepu raczej nietematycznie. Trudno znaleźć to czego się szuka. Istnieje bardzo duży wybór oferowanego asortymentu. Doszedłem do wniosku, że jedyną osobą, która wie gdzie, ,,coś” jest to pracownik sklepu, który zapytany przez klienta o produkt prowadzi go w jakiś zakątek sklepu i przedstawia towar który jest poszukiwany. Klient samodzielnie ma duże problemy by znaleźć to co go interesuje. Należy stwierdzić, że pracownik który bezpośrednio obsługuje klienta ma dużą wiedzę na temat towarów znajdujących się w sklepie i potrafi zaoferować najkorzystniejszy dla kupującego towar. Drugim pracownikiem jest osoba obsługująca kasę fiskalną. Osoba ta zachowuje się jakby była nieobecna, klienta traktuje w sposób przedmiotowy. Ceny w przedmiotowym sklepie są konkurencyjne w stosunku do cen w innych sklepach w Nowym Sączu oferujących tego samego typu towar. Towarów przeterminowanych nie stwierdziłem. W sklepie jest czysto.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.