Po wybraniu rzeczy podszedłem do kasy. Pracownica zaczęła skanować wszystkie towary po kolei. Kasjerka miała problem ze skanowaniem produktów. Obserwowałam ją uważnie wiedząc, że muszę sprawdzić paragon na koniec. Po zeskanowaniu wszystkich towarów podała mi kwotę do zapłaty. Zapłaciłem i od razu przy niej sprawdziłem paragon. Okazało się, 1 z towarów miałem nabity podwójnie. Powiedziałem o tym pracownicy a ona jak gdyby nigdy nic odpowiedziała, że mam przejść do punku obsługi klienta i tam załatwią reklamację. Ja jej na to, że owszem przejdę ale skanując towary już widziała, że coś zrobiła nie tak. Ja doskonale rozumiem, że ktoś może się pomylić, ale ona nie dość, że się pomyliła to jeszcze mnie nie poinformowała o tym. Gdybym nie sprawdził paragonu to zapłaciłabym więcej za zakupy. Powiem tyle, że pracownica miała mnie gdzieś. Zaczęła obsługiwać następnego klienta i nawet nie powiedziała słowa przepraszam. Nic tylko iść do kierownika sklepu ale i tak to by pewnie nic nie dało. Już lepiej zgłosić to do centralki.
Na terenie sali sprzedażowej spojrzałem na miejsce, w którym znajdują się wózki na zakupy i stwierdziłem że było tam pełno śmieci a podłoga była brudna. U.ważnie się przyglądałem poszczególnym mijanym to towarom i ogólnie one były równo i czytelnie wyłożone na paletach i regałach, ale było kilka miejsc, w których to wyglądało inaczej.
Odwiedzając dzisiaj ten sklep po raz kolejny byłem mile zaskoczony. Wszędzie czysto, towar ułożony, nie brakowało metek cenowych, ale również przed sklepem było czysto. Żadnego papierka na chodniku, wózki ułożone, żadnych plam. Obsługa także miła.
Personel bardzo miły, jakość obsługi bardzo dobra. Krótki czas realizacji zamówienia, lokal czysty. Jedyny minus to brak ręczników papierowych w toalecie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.