Opinia użytkownika: Paweł_1945
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Po wybraniu rzeczy podszedłem do kasy. Pracownica zaczęła skanować wszystkie towary po kolei. Kasjerka miała problem ze skanowaniem produktów. Obserwowałam ją uważnie wiedząc, że muszę sprawdzić paragon na koniec. Po zeskanowaniu wszystkich towarów podała mi kwotę do zapłaty. Zapłaciłem i od razu przy niej sprawdziłem paragon. Okazało się, 1 z towarów miałem nabity podwójnie. Powiedziałem o tym pracownicy a ona jak gdyby nigdy nic odpowiedziała, że mam przejść do punku obsługi klienta i tam załatwią reklamację. Ja jej na to, że owszem przejdę ale skanując towary już widziała, że coś zrobiła nie tak. Ja doskonale rozumiem, że ktoś może się pomylić, ale ona nie dość, że się pomyliła to jeszcze mnie nie poinformowała o tym. Gdybym nie sprawdził paragonu to zapłaciłabym więcej za zakupy. Powiem tyle, że pracownica miała mnie gdzieś. Zaczęła obsługiwać następnego klienta i nawet nie powiedziała słowa przepraszam. Nic tylko iść do kierownika sklepu ale i tak to by pewnie nic nie dało. Już lepiej zgłosić to do centralki.