Niedawno miąłem przyjemność odwiedzić jeden ze sklepów sieci Decathlon w Bielsku-Białej. Ze względu na poprawę pogody w tamtym czasie, chciałem zakupić jakiś sprzęt, który pomógłby mi wrócić do formy po zimie i pozwoliłby to zrobić na "świeżym powietrzu". Przechadzając się między regałami zauważyłem, że wszystko jest starannie poukładane, na dziale z odzieżą i obuwiem wszystko było przejrzyste, każdy znalazłby tam interesujący go artykuł w odpowiednim rozmiarze. W jednej z alejek znalazłem zestaw do gry w badminton, w rewelacyjnej cenie. Szybko znalazłem sprzedawcę, ponieważ miał odpowiedni strój oraz identyfikator. Zaczepiona przeze mnie osoba pomogła mi szybko i sprawnie, opowiadając co zawiera zestaw oraz dobierając lotki odpowiednie dla laika. Dodatkowo sprzedawca poinformował mnie o możliwości założenia karty stałego klienta, co pozwala złożyć reklamację sprzętu nie posiadając paragonu. Muszę przyznać, że miło mnie zaskoczył a sieć Decathlon zyskała kolejnego, stałego klienta.
Ostatnio zjawiłem się w sklepie sieci Media Markt w Bielsku-Białej aby sprawić sobie nowy gadżet. Wybór padł na produkt firmy Apple, konkretnie iPad trzeciej generacji. Nie pierwszy raz wybrałem się do ww. sklepu i muszę powiedzieć, że w kwestii obsługi klienta w tej sieci nic się nie zmienia. Sprzedawca nie był zainteresowany obsługą klienta, obsługiwał komputer co jakiś czas zerkając na swój dział ale nie podszedł pomimo, że byłem w tej chwili jedyną osobą oglądającą ten asortyment. Po kilku minutach podszedłem do sprzedawcy aby zapytać o dostępność interesującego mnie sprzętu w kolorze innym niż sztuka wystawiona na ekspozycji. Podczas obsługi sprzedawca był miły i kulturalny, jednakże zabrakło jakiejkolwiek inicjatywy z jego strony. W trakcie obsługi to ja zmuszałem sprzedawcę do dialogu, nie proponował nowszego modelu ani żadnych akcesoriów. Klient niezorientowany w temacie, nie dowiedziałby się np., że tylna powierzchnia tabletu, który kupowałem jest podatna na zarysowania i warto dokupić do niego etui, pomimo tego, iż znajdowało się ono w ofercie sklepu. Na moje pytania o sprzęt odpowiadał dość chaotycznie, ostatnie pytanie zadałem już tylko aby sprawdzić, czy posiada on faktycznie wiedzę na temat sprzedawanego produktu, okazało się, że udzielił mi błędnej odpowiedzi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.