Opinia użytkownika: Paweł_1787
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Ostatnio zjawiłem się w sklepie sieci Media Markt w Bielsku-Białej aby sprawić sobie nowy gadżet. Wybór padł na produkt firmy Apple, konkretnie iPad trzeciej generacji. Nie pierwszy raz wybrałem się do ww. sklepu i muszę powiedzieć, że w kwestii obsługi klienta w tej sieci nic się nie zmienia. Sprzedawca nie był zainteresowany obsługą klienta, obsługiwał komputer co jakiś czas zerkając na swój dział ale nie podszedł pomimo, że byłem w tej chwili jedyną osobą oglądającą ten asortyment. Po kilku minutach podszedłem do sprzedawcy aby zapytać o dostępność interesującego mnie sprzętu w kolorze innym niż sztuka wystawiona na ekspozycji. Podczas obsługi sprzedawca był miły i kulturalny, jednakże zabrakło jakiejkolwiek inicjatywy z jego strony. W trakcie obsługi to ja zmuszałem sprzedawcę do dialogu, nie proponował nowszego modelu ani żadnych akcesoriów. Klient niezorientowany w temacie, nie dowiedziałby się np., że tylna powierzchnia tabletu, który kupowałem jest podatna na zarysowania i warto dokupić do niego etui, pomimo tego, iż znajdowało się ono w ofercie sklepu. Na moje pytania o sprzęt odpowiadał dość chaotycznie, ostatnie pytanie zadałem już tylko aby sprawdzić, czy posiada on faktycznie wiedzę na temat sprzedawanego produktu, okazało się, że udzielił mi błędnej odpowiedzi.