Wchodząc do banku usiadłem na miejscu dla oczekujących. Gdy tylko zwolniło się miejsce w okienku, poproszono mnie. Doradca odrazu przeszedł do załatwienia formalności. Popełnił kilka błędów, umowa była źle skserowana, oczywiście musiał ją poprawić , co wydłużyło czas całej operacji. Ponadto o wszelkie dodatkowe informacje musiałem się dopytywać, ponieważ doradca uznał że jestem młodą osobą i sobie poradzę, ponieważ informacje znajdują się w internecie. Obsłużono mnie w czasie nie dłuższym niż 30 minut. Wygląd wewnętrzny banku uznaje za standardowy, a nawet przeciętny.
Wchodząc do sklepu, zasięgnąłem informacji odnośnie konkretnego produktu. Personel sklepu natychmiast skierował mnie do odpowiedniego działu. Niestety musiałem poczekać kilka minut aż obsłuży mnie przedstawiciel handlowy. Zaoferował mi zarówno droższy jak i tańszy produkt, podając wady i zalety obydwu. Wygląd sklepu oceniam dobrze, zaznaczając, że jest to sklep budowlany i siłą rzeczy w niektórych jego obszarach panuje nie porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.