Jestem klientem sklepu Decathlon już od kilku lat i nie spotkałem się jeszcze z niekompetencja obsługi, zawsze mogłem liczyć na fachowe doradztwo i pomoc w każdej dziedzinie sportu. Sklep jest bardzo przestronny, produkty są prawidłowo rozmieszczone, a oferta jest bardzo bogata. Pracuje tam bardzo dużo młodych osób które są bardzo kompetentne w swoich dziedzinach.
Podczas ostatnich zakupów w sklepie Auchan Piaseczno doszło do niemiłej sytuacji która miała miejsce już nie pierwszy raz a mianowicie niezgodność ceny towaru w kasie a tym co było na "półce". Wiedząc że mam prawo kupić produkt po cenie która widziałem na półce udałem się po zwrot różnicy do punktu obsługi, tam BARDZO NIEMIŁA pani nie zgodziła się na wypłacenie różnicy co poskutkowało rozmową z kierownikiem dyżurnym który przeprosił za zaistniałą sytuacje i dokonał zwrotu różnicy. Jest to duży market wiec zdaje sobie sprawę ze trudno jest utrzymać wszystko poukładane ale miałem już konkretnie w tym markecie podobny problem i tez trafiłem na ta niemiła i mało kompetentną Panią. Towar jest słabo oznakowany i powinien być ometkowany
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.