Chciałem zakupić kawę, ale niestety na drzwiach była kartka zaraz wracam czekałem około 10 min na powrót pracownika. Obsługa klienta bez przywitania ani innych propozycji (aplikacja, coś na ciepło). Czystość wokół ekspresu oceniam 4/5 - wysypany cukier.
Po wejściu do apteki brak przywitania po stronie personelu przy okienku, prowadzili prywatna rozmowę między sobą. Obsługa szybka bez pożegnania klienta. Cena zgodna z etykietą. Estetyka sklepu: witryny sklepowe czyste, podłoga bez zabrudzeni ale z papierkami na posadzce.
Sklep zawarowany poprawnie, brak etykiet, podczas obsługi klienta okazało się, że promocja jest niezgodna z wywieszonymi etykietami. Obsługa klienta bez zarzutów, poprawna, szybka, kasjerka przywitała się, zapytała czy posiadam aplikację biedronki oraz pożegnała się. Estetyka sklepu: sklep czysty, jedyne uwagi do stojących palet oraz kartonów z towarem w przejściach co ogranicza swobodnie poruszenie po sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.