Do sklepu udałam się w celu zakupu listew przsypodłogowych. Od razu zostałam przywitana przez samego właściciela, serdecznym i uprzejmym zwrotem- Dzień dobry, w czym mogę Państwu pomóc ? Sklep jest rewelacyjnie wyposażony w panele oraz dodatki do paneli doskonałej jakości i w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Cały towar jest znakomicie wyeksponowany, poukładany, ometkowany. Właściciel służy pomocą. Doskonale orientuje sie w ofercie, wie wszystko na temat sprzedawanego towaru. Jest niezwykle przekonujący, stosuje liczne techniki sprzedażowe, typu metoda 4 razy tak. Oferuje bezpłatny dowóz na terenie miasta oraz całkowicie darmowy montaż. Sklep jest położony przy głównej wałbrzyskiej drodze, posiada swój parking. Jest doskonale oznaczony z zewnątrz. Posiada także swoją stronę internetową. Według mnie, jak na prywatną firmę, właściciel stara się, aby jego firma pod każdym względem, prezentowała się na bardzo wysokim, europejskim poziomie. Serdecznie polecam !!!!
Do Castoramy wybrałam się w celu zakupu mebli łazienkowych. Dotarłam do sklepu na 30 minut przed zamknięciem. Pomimo tego zostałam w pełni profesjonalnie obsłużona. Meble, które wchodziły w skład oferty promocyjnej były bardzo dobrze wyeksponowane. Szybko je zlokalizowałam. Podszedł do mnie Sprzedawca z działu obsługi, zapytał czy może w czymś pomóc. Odpowiadał na wszystkie zadawane pytania, doskonale zareklamował towar, choć wiem, że meble są wątpliwej jakości. Jednak będąc w pełni zdecydowaną, zakupiłam ten towar. Sprzedawca był zmuszony biegać po sklepie, aby znaleźć brakujące elementy. Jednak zrobił to z chęcia, bez narzekania i jakichkolwiek zastrzeżeń. Sprzedawca był ubrany w firmowy strój Castoramy, wygląd schludnie. Był bardzo grzeczny, sympatyczny, a zarazem otwarty i na tyle asertywny, na ile jest to potrzebne podczas zamykania procesu sprzedażowego. Wyszłam ze sklepu bardzo usatysfakcjonowana zarazem ceną, jakością obsługi, szybkością realizacji zakupu mebli. Polecam
Do sklepu z art. biurowymi udałam się w konkretnym celu- zakupu materiałów biurowych do pracy. Po wejściu zostałam przywitana przez Panią ekspedientkę. Kobieta miała sympatyczny wyraz twarzy, wyglądała schludnie. W sklepie bardzo spodobało mi się bogactwo asortymentu, jego wyeksponowanie, tematyczne rozmieszczenie. Bez problemu można było odszukać, to co jest potrzebne. Ze względu na to, że nie jest to sklep samoobsługowy, powiedziałam Pani czego potrzebuję. Ekspedientka bez problemu odnalazła interesujące mnie produkty.Widać więc, że bardzo dobrze orientowała się w ofercie. Jednak podczas procesu sprzedażowego nie odezwała się ani słowem, nie próbowała mnie zachęcić do zakupu innych produktów, a byłam otwarta na jej sugestie. Nie starała się zbudować przyjaznej atmosfery i zachęcić do następnej wizyty. Zachowywała się jak zaprogramowany robot- podać, wbić na kasę, przyjąć pieniądze. Po zakończonej sprzedaży nie doczekałam się żadnych zwrotów grzecznościowych, powiedziałam "do widzenia" i opuściłam sklep. Pomimo, że w sklepie dostałam wszystko, czego potrzebowałam, po przystępnych cenach, to jakość obsługi zdecydowanie zmniejszyła moje ogólne zadowolenie i dobre wrażenie.
Do sklepu PSB-Mrówka udałam się w celu wybrania paneli. Gdy weszłam, w sklepie panował ład i porządek. Towar był dobrze wyeksponowany, wyceniony. Na miejscu przywitał mniej pracownik obsługi. Po wyborze konkretnych paneli podeszła do mnie sprzedawczyni, informując, abym podeszła do okna z panelem w celu dokładnego zidentyfikowania koloru paneli. Przeniosła panele pod okno, ułożyla, powiedziała o zaletach tego produktu, jego cechach, zareklamowała także śliczny dywanik doskonale komponujący się z panelami. Przy tym była bardzo uśmiechnięta, miła i sympatyczna. Odpowiadała na wszystkie zadane pytania, była dobrze zorientowana w ofercie. Choć było juz 30 minut przed zamknięcie sklepu, czułam, że jestem wyjątkowo dobrze obsługiwana. Pani była ubrana w firmowy strój, wyglądała schludnie. Jedyne czego mi brakowało to wiekszęj asertywności i większej skuteczności w zamknięciu procesu sprzedażowego. Mogłam kupić od razu te panele, gdyby Pani była jeszcze bardziej przekonująca. Jednak zdecydowałam, że panele zakupie za kilka dni, o ile nie znajdę gdzieś indziej czegoś lepszego.
Wybrałam się do sklepu Neonet S.A. w konkretnym celu- zakupienia lodówki z oferty promocyjnej. Ogólne wrażenie po wejściu do sklepu było jak najbardziej pozytywne. Panował tam porządek, towar był odpowiednio wyeksponowany, opisany i wyceniony. Szybko odnalazłam towar, który mnie interesował. Po wejściu do sklepu niestety nie zostałam powitana żadnym zwrotem, choć w sklepie było tylko 2 ewentualnych klientów. Jednak po kilku minutach podszedł do mnie sprzedawca, pytając, w czym może pomóc. Sprzedawca był ubrany w firmowy strój, wyglądał schludnie, miał przypięty identyfikator. Byłam w pełni zdecydowana na zakup konkretnego towaru, więc od razu skierowaliśmy się do kasy. Sprzedawca był sympatyczny, uprzejmy, jednak jakość obsługi klienta pozostawiała wiele do życzenia. Mówił wyjątkowo cicho Choć mam dobry słuch, musiałam się nachylać, aby go zrozumieć. Nie do końca potrafił udzielić odpowiedzi na zadawane pytania. Momentami odpowiadał chaotycznie. Choć starałam się wprowadzić miłą atmosferę do rozmowy, Pan był wyjątkowo oficjalny. Co najważniejsze, nie poinformował mnie o ważnej promocji, dzięki której bezpłatnie mogę skorzystać z przedłużenia gwarancji do 5 lat. Całokształt oceniam poprawnie. Jednak sądzę, że gdybym nie była zdecydowana na konkretną rzecz, mogłabym mieć problem z wyborem towaru przedstawionego i zareklamowanego przez tego sprzedawcę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.