Opinia użytkownika: Paulina_952
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu Neonet S.A. w konkretnym celu- zakupienia lodówki z oferty promocyjnej. Ogólne wrażenie po wejściu do sklepu było jak najbardziej pozytywne. Panował tam porządek, towar był odpowiednio wyeksponowany, opisany i wyceniony. Szybko odnalazłam towar, który mnie interesował. Po wejściu do sklepu niestety nie zostałam powitana żadnym zwrotem, choć w sklepie było tylko 2 ewentualnych klientów. Jednak po kilku minutach podszedł do mnie sprzedawca, pytając, w czym może pomóc. Sprzedawca był ubrany w firmowy strój, wyglądał schludnie, miał przypięty identyfikator. Byłam w pełni zdecydowana na zakup konkretnego towaru, więc od razu skierowaliśmy się do kasy. Sprzedawca był sympatyczny, uprzejmy, jednak jakość obsługi klienta pozostawiała wiele do życzenia. Mówił wyjątkowo cicho Choć mam dobry słuch, musiałam się nachylać, aby go zrozumieć. Nie do końca potrafił udzielić odpowiedzi na zadawane pytania. Momentami odpowiadał chaotycznie. Choć starałam się wprowadzić miłą atmosferę do rozmowy, Pan był wyjątkowo oficjalny. Co najważniejsze, nie poinformował mnie o ważnej promocji, dzięki której bezpłatnie mogę skorzystać z przedłużenia gwarancji do 5 lat. Całokształt oceniam poprawnie. Jednak sądzę, że gdybym nie była zdecydowana na konkretną rzecz, mogłabym mieć problem z wyborem towaru przedstawionego i zareklamowanego przez tego sprzedawcę.