Kupowałam wraz z mężem spodnie, obsługa profesjonalna, uczciwe i rzetenle doradztwo (bez żadnego wciskania towaru na siłę) gdy coś nie leżało tak jak na leży, nie usłyszeliśmy że tak ma być alebo że po praniu będzie dobrze. Bardzo miła Pani doradziła co i jak przerobić - chodziło o skrócenie spodni poleciła takową usługę na miejscu w sklepie i coprawda cena pozostawia trochę do życzenie (skrócenie sponi 23 zl) to pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i nerwów związanych z poszukiwaniem krawca.
W związku ze zbliżającymi sie chrzcinami mojej córki wybrałyśmy sie do straego browaru w celu uzupełnienia braków garderoby. Wszystko przebiegało sprawnie, aż do momentu gdy podjęłam decyzje o tym że wracamy. Jak to w każdym centrum handlowym taki w tym było bardzo gorąco i o ile rozebranie półrocznego, leżącego dziecka nie stanowi problemu o tyle kwestia jego urania wymaga już nieco większej wprawy, zwłąszcza jeśli akurat humor niespacjalnie dopisuje. Aby nie narażać się na dziwne komentarze w stylu "dlaczego to dziecko to się wydziera" postanowiłam skorzystać z przewijaka w którejść z toatel..Toaleta pierwsza przewijak coprawda był ale urwany z jednej strony, toaleta druga (odzielne pomieszczenie) przy restauracjach zamknięta na cztery spusty, toaleta trzecia przewijaka brak. Suma sumarum ubrałam małą na stole w restauracji.
Gdy chciałam oddać zakupione płytki, które wcześniej zostały przywiezione mi do domu (bez oryginalnego opakowania) byłam odsyłana z miejsca na miejsce, pózniej okazało się ze zaginęła faktura i że ma ją osoba która płytki mi przywoziła, wszytsko trwało bardzo długo oraz odnosiło się wrazenie lekceważenia ze strony pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.