Opinie użytkownika (3)

Czasami wybieram się...
Czasami wybieram się do hipermarketu Tesco na zakupy w związku z ilością oferty i konkurencyjnymi cenami. Ale od paru miesięcy można było zauważyć, ze zwiększano obszar hali. I tu zaczyna się problem. Przez dłuższy czas sam koniec hipermarketu straszył pustką, rozłożono na nim zaledwie parę produktów, nie sprawiało to na klientach przyjemnego wrażenia. Co gorsza, mimo że od pierwszej obserwacji minęło parę miesięcy niewiele zmieniło się w związku z zagospodarowaniem tego miejsca. W jednym miejscu ten hipermarket jest pod tym względem odpychającym i widać, że obsługa niewiele stara się z tym zrobić.

Paulina_360

22.04.2010

Tesco

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (17)
Mieszkam niedaleko supermarketu...
Mieszkam niedaleko supermarketu Biedronka więc dosyć często wracając do domu robię w nim zakupy. Niestety zauważyłam, że od jakiegoś czasu drastycznie zmniejszyła się liczba poręcznych koszyków na kółkach którymi do tej pory się obsługiwałam, wynosi ona około pięciu sztuk na cały supermarket. W takich przypadkach chcąc zrobić większe zakupy jestem zmuszona posługiwać się zwykłym wózkiem, którym naprawdę trudno poruszać się wąskimi alejkami między półkami, tym bardziej gdy jest dużo klientów. Poza tym zauważyłam, że niedostępne są szafki na zakupy z innych sklepów- pan kasjer zapytany co w takim razie mam z nimi zrobić kazał mi je zostawić u niego, przy kasie. Zrobiłam to, chociaż nie byłam do końca z tego zadowolona. Uważam, że kierownictwo tych supermarketów powinno wziąć pod uwagę te techniczne niedogodności jakich doświadczają klienci w związku z zakupami.

Paulina_360

22.04.2010

Biedronka

Placówka

Pruszków, al. Jerozolimskie 454

Nie zgadzam się (22)
Od prawie roku...
Od prawie roku korzystam z usług mBanku. Jakiś czas temu miałam problem z obsługą konta internetowego, tzn. zgubiłam identyfikator i hasło, dodatkowo z własnej winy miałam problem z telefoniczną obsługą klienta więc musiałam osobiście zwrócić się do placówki banku po pomoc. Myślałam, że nie będzie łatwo wszystko unormować, ale miło się zaskoczyłam. Zostałam bardzo dobrze i profesjonalnie potraktowana przez pracownicę punktu obsługi klienta. Pomogła mi odzyskać identyfikator i założyć nowe hasło, pokazała prawie jak dziecku co muszę zrobić żeby wszystko odzyskać. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i z tego jak szybko załatwiłam tą sprawę.

Paulina_360

22.04.2010

mFinanse

Placówka

Lublin, CH Plaza ul. Lipowa 13

Nie zgadzam się (25)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie, dziękuję za podzielenie się opinią na temat mBanku. W trosce o jakość obsługi naszych Klientów z uwagą analizujemy wszystkie opinie na temat naszego banku. Przywiązujemy dużą uwagę nie tylko do wiedzy, ale również do wysokiej kultury osobistej naszych pracowników, dlatego jest mi niezmiernie miło, że jakość świadczonych przez nas usług sprostała Pani oczekiwaniom. Raz jeszcze dziękuję za wyrażenie swojej opinii i mam nadzieję, że kolejne kontakty z mBankiem będą przebiegać w równie miłej atmosferze. Zachęcam Panią do korzystania z usług mBanku i wyrażania opinii na temat naszej pracy. Jesteśmy do Pani dyspozycji również w Centrum Finansowym przy ul.Piłsudskiego 13, pod numerem mLinii 801 300 800 lub +48 426 300 800. Pozdrawiam, Olga Kuc mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi