Do banku wybrałam się celem uzyskania informacji o nowej usłudze wprowadzonej przez ING Bank Śląski jaką jest Konto Direct. Przed wizytą zaczerpnęłam informacji o usłudze ze strony inetrnetowej tego banku. Po odczekaniu na swoją kolej zostałam zaproszona do biurka. Na początek zadano mi kilka pytań dotyczących mojego zadowolenia z obecnej usługi banku. Wyjaśniłam, iż jestem zainteresowana usługą Konta Direct, ponieważ słyszałam, że jest ono całkowicie bezpłatne. Pracownica Banku poinformowała mnie o wszelkich kosztach jakie związane są z obsługą tego konta- o niektórych na stronie internetowej nie było informacji. Dowiedziałam się, gdzie w moim mieście mogę za darmo podejmować pieniądze z konta oraz że karta dołączona do takiego konta ma możliwość debetu ok 500 zł. Na koniec rozmowy otrzymałam ulotki dotyczące tej usługi z numerem telefonu infolinii gdybym miała jeszcze jakieś pytania.
Do sklepu udałam się z zamiarem zakupu butów na jesień- botków. Ponieważ buty nie są rozstawione rodzajami ( czółenka z kozakami, botkami etc.) duzo czasu zajęło mi znalezienie konkretnego modelu. Prosząc o konkretny rozmiar nie miałam do kogo się zwrócić ponieważ panie z obsługi chodziły po sklepie nie zwracając uwagi na klientów. Kiedy juz udało mi się znaleźć odpowiedni rozmiar postanowiłam, że zakupię daną parę. Miłym zaskoczeniem było dla mnie to, iż przy zakupie zostałam poinformowana, że mam 5 dni na to by zwrócić obuwie lub zaminić na inny rozmiar jesli okaze się niewygodne ( z zastrzezeniem iz moge to sprawdzic chodzac w butach wylacznie w domu- nie moze być śladów użytkowania obuwia). Otrzymałam paragon z którym moglam się zglosić jesli będę chciała zwrócić buty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.