Opinie użytkownika (3)

Super. Obsługa była...
Super. Obsługa była bardzo miła i profesjonalnie udzielała informacji na temat asortymentu w ofercie (kupowałam kawę i kanapkę). Produkty były wysokiej jakości jednak ceny uważam za stanowczo zbyt wygórowane.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Paulina_1823

07.05.2018

Costa Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W listopadzie br....
W listopadzie br. zamówiłam armaturę łazienkową i oświetlenie do mieszkania wraz z dostawą. Podczas wizyty w sklepie personel był niezwykle uprzejmy i posiadał dużą wiedzę w zakresie oferowanych produktów. Dodatkowo po opisaniu przeze mnie preferowanego stylu wnętrza bezbłędnie oferował poszczególne rzeczy. Dostawa została zrealizowane w terminie oraz wniesiona do mieszkania i pozostawiona we wskazanym miejscu.

Paulina_1823

14.12.2017

P. H. U. Mart-Hurt Nowoczesne Łazienki

Placówka

Warszawa, ul. Bartycka 24

Nie zgadzam się (0)
W listopadzie br....
W listopadzie br. zamówiłam za pośrednictwem sklepu internetowego www.styl-meble24.pl stolik rtv oraz meblościankę. Za meble zapłaciłam przelewem i czekałam na dostawę. Po kilku tygodniach otrzymałam smsa z terminem dostawy oraz informacją, że mam zorganizować osobę wnoszącą meble we własnym zakresie, ponieważ dostawca tego nie zrobi (mimo że była to usługa dodatkowo płatna). Zapytałam dlaczego dostawa nie obejmuje wniesienia mebli do mieszkania tylko zostawienie ich pod budynkiem. W odpowiedzi dostałam wiadomość, że nikt nie jest beduinem i mam sobie sama wnosić meble. Zależy przy tym zaznaczyć, że ton wiadomości był daleki od profesjonalnej obsługi klienta. W związku z tym poprosiłam o kontakt to szefa firmy. W odpowiedzi dowiedziałam się, że jestem leniem i dostawa się odbędzie. Po raz kolejny poprosiłam o kontakt do przełożonego. W rezultacie oddzwonił do mnie szef firmy i krzykiem z użyciem nieeleganckich sformułowań zaczął mnie oskarżać o stwarzanie problemów. W związku z żenującym poziomem obsługi klienta odstąpiłam od umowy w formie ustnej i pisemnej. Na koniec otrzymałam maila, że moje oświadczenie jest nic nie znaczące.

Paulina_1823

14.12.2017

styl-meble24.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi