styl-meble24.pl

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 8)

Zakupiłem w tej...
Zakupiłem w tej firmie meble. Zamówienie zostało zrealizowane. Prosiłem o fakturę do zamówienia. Telefonicznie i mailowo zostało potwierdzone że faktura zostanie wystawiona. Po realizacji zamówienia i braku faktury już nie było tak różowo. Prośba o fakturę pisanie maili maili sms oraz próba dodzwonienia się już była niemożliwa. Reakcja nastąpiła po tym jak postraszyłem zgłoszeniem do urzędu skarbowego. Odpowiedzi pełne inwektyw brak szacunku dla klienta który dał im zarobić. Nigdy więcej zakupu w sklepie styl-meble 24 Kompletny bark profesjonalizmu w kontakcie z klientem Pisanie że mam udowodnić kiedy i z kim to uzgadniałem . Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OMIJAĆ SZEROKO! Zero...
OMIJAĆ SZEROKO! Zero kultury osobistej, kontakt z klientem mając go głęboko gdzieś. Napisałem maila o braku kompletnego zamówienia, o otrzymaniu elementu, który nie pasuje, o kiepskich instrukcjach oraz słabo przygotowanych elementach (nie ma miejsc na mocowanie elementów, trzeba samemu wiercić dziury w szafach) dostałem odpowiedź: "swoje sugestie prosze kierowac do fabryki. własnie ze nikt nie ma problemów z montazem szafy i akcesoriów wiec wnioski moze sam pan wyciągnąć." Na odpowiedź o fatalnym podejściu do klienta, otrzymałem maila "fatalny to z pana monter mebli." ŻENUJĄCE, NIE DAWAJCIE IM ZAROBIĆ, JAK COŚ SIĘ STANIE WYPINAJĄ SIĘ NA KAŻDEGO

Klient_vFB5Y

07.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Masakra, firma poniżej...
Masakra, firma poniżej 0...

Niezweryfikowany Klient_wFUY

17.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamawiając towar miałem...
Zamawiając towar miałem informacje że termin realizacji 21 dni ,ok po kilku dniach okazuję się że najprawdopodobniej meble będą w styczniu przyszłego roku , zażądałem zwrotu pieniędzy i wtedy się zaczęło , tak bezczelnego zachowania sprzedającego nie widziałem jeszcze w życiu , szczerze odradzam zakupy u Nich i nie płaćcie im z góry bo będziecie mieli problem z odzyskaniem pieniędzy. takich ludzi jak ci należy omijać. )opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_zIgj

04.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Opryskliwa, niemiła obsługa....
Opryskliwa, niemiła obsługa. Poziom obsługi klienta poniżej krytyki. Na prośbę o wycenę otrzymałam odpowiedz: „Naucz się czytać a później pouczaj Wielki dyrektor się znalazł a czytać nie potrafi

Niezweryfikowany Klient_ClNd

03.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Oceńcie sami na...
Oceńcie sami na podstawie poniższej korespodencji jak pan zakupil we wlasnym zakresie to nie mamy o czym rozmaiwac, nie przyjmujemy takich reklamacji. po co pan teraz w ogole pisze ? jesli czegos brakowało nalezalo to zglosic a braki zostaly by doslane pocztą. nie jestesmy producentem tych mebli a za braki odpowiada fabryka i jak czegos brak to nalezy to zglosic i bezposrednio oni to dosyłaja bo nikt panu tego nie kazał kupować . W dniu 09.04.2020 14:53, Azgoroth napisał(a): > Witam. > > Chciałbym zgłosić brak elementów montażowych do zakupionej u Państwa szafy. > Braki: > - 3 szt. łączniki górnej płyty szafy, takie dwustronne trzpienie > - 18 szt. wciskane plastikowe podtrzymania do półek > > Proszę o informację jak możemy rozwiązać tą reklamację. > Dodam, że brakujące elementy zakupiłem już we własnym zakresie. > > Pozdrawiam,

Niezweryfikowany Klient_7AvX

09.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W listopadzie br....
W listopadzie br. zamówiłam za pośrednictwem sklepu internetowego www.styl-meble24.pl stolik rtv oraz meblościankę. Za meble zapłaciłam przelewem i czekałam na dostawę. Po kilku tygodniach otrzymałam smsa z terminem dostawy oraz informacją, że mam zorganizować osobę wnoszącą meble we własnym zakresie, ponieważ dostawca tego nie zrobi (mimo że była to usługa dodatkowo płatna). Zapytałam dlaczego dostawa nie obejmuje wniesienia mebli do mieszkania tylko zostawienie ich pod budynkiem. W odpowiedzi dostałam wiadomość, że nikt nie jest beduinem i mam sobie sama wnosić meble. Zależy przy tym zaznaczyć, że ton wiadomości był daleki od profesjonalnej obsługi klienta. W związku z tym poprosiłam o kontakt to szefa firmy. W odpowiedzi dowiedziałam się, że jestem leniem i dostawa się odbędzie. Po raz kolejny poprosiłam o kontakt do przełożonego. W rezultacie oddzwonił do mnie szef firmy i krzykiem z użyciem nieeleganckich sformułowań zaczął mnie oskarżać o stwarzanie problemów. W związku z żenującym poziomem obsługi klienta odstąpiłam od umowy w formie ustnej i pisemnej. Na koniec otrzymałam maila, że moje oświadczenie jest nic nie znaczące.

Paulina_1823

14.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

styl-meble24.pl

Dane firmy

miasto

miasto,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż styl-meble24.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zakupiłem w tej...
Zakupiłem w tej firmie meble. Zamówienie zostało zrealizowane. Prosiłem o fakturę do zamówienia. Telefonicznie i mailowo zostało potwierdzone że faktura zostanie wystawiona. Po realizacji zamówienia i braku faktury już nie było tak różowo. Prośba o fakturę pisanie maili maili sms oraz próba dodzwonienia się już była niemożliwa. Reakcja nastąpiła po tym jak postraszyłem zgłoszeniem do urzędu skarbowego. Odpowiedzi pełne inwektyw brak szacunku dla klienta który dał im zarobić. Nigdy więcej zakupu w sklepie styl-meble 24 Kompletny bark profesjonalizmu w kontakcie z klientem Pisanie że mam udowodnić kiedy i z kim to uzgadniałem . Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.