Opinia użytkownika: Paulina_1823
Dotycząca firmy: styl-meble24.pl
Treść opinii: W listopadzie br. zamówiłam za pośrednictwem sklepu internetowego www.styl-meble24.pl stolik rtv oraz meblościankę. Za meble zapłaciłam przelewem i czekałam na dostawę. Po kilku tygodniach otrzymałam smsa z terminem dostawy oraz informacją, że mam zorganizować osobę wnoszącą meble we własnym zakresie, ponieważ dostawca tego nie zrobi (mimo że była to usługa dodatkowo płatna). Zapytałam dlaczego dostawa nie obejmuje wniesienia mebli do mieszkania tylko zostawienie ich pod budynkiem. W odpowiedzi dostałam wiadomość, że nikt nie jest beduinem i mam sobie sama wnosić meble. Zależy przy tym zaznaczyć, że ton wiadomości był daleki od profesjonalnej obsługi klienta. W związku z tym poprosiłam o kontakt to szefa firmy. W odpowiedzi dowiedziałam się, że jestem leniem i dostawa się odbędzie. Po raz kolejny poprosiłam o kontakt do przełożonego. W rezultacie oddzwonił do mnie szef firmy i krzykiem z użyciem nieeleganckich sformułowań zaczął mnie oskarżać o stwarzanie problemów. W związku z żenującym poziomem obsługi klienta odstąpiłam od umowy w formie ustnej i pisemnej. Na koniec otrzymałam maila, że moje oświadczenie jest nic nie znaczące.