Witam, ostatnio odwiedziłam sklep z zamiarem zakupu prezentu dla półrocznego dziecka, chciałam zakupić ubranko. Po wejściu do sklepu nikt z obsugi nie powitał mnie, nie zapytał o pomoc. Sama musiałam zapytać pracownika o dostępność rozmiaru wybranych ubrań (spodenki i bluzka), okazało się, że bluzeczka była w odpowiedznim rozmiarze, nistety spodenek nie udało się znaleźć. Na tym pomoc pracownika zakończyła się, nie zaproponował produktów alternatywnych, oddalił się i wrócił do rozkładania towaru na półkach. Pani przy kasie zapytała czy zapakować towar w torebkę, zaproponowała doładowanie do telefonu oraz baterię, następnie pozegnała słowami "Do widzenia". W sklepie było czysto, choć nie wszystkie rzeczy były na swoim miejscu, były pomieszane. Uważam, że sklep jest dobrze zaopatrzony, jest duży wybór towaru, jednak jego pracownicy powinni być bardziej skupieni na kliencie i jego potrzebach.
Ostatnio odwiedziłam salon w celu zakupu butów - sztybletów. Obsługa sklepu była bardzo miła, chętnie pomogli, pracownica pokazała kilka modeli butów. Rozwiała moje wątpliowości, czy wybrać buty skórzane, czy też z tworzywa sztucznego, odwołując się do jakości ich wykonania oraz praktycznego wykorzystania. Kasjerka zaproponowała produkty do czyszczenia obuwia, oraz karte stałego klienta. Zapakowała zakupiony towar i pożegnała życząc miłego dnia. Na sklepie panował ład, pomimo dosyć dużej liczby klientów. Jedyną rzeczą, która mi się nie spodobała, było brak rozmiarówki niektórych butów, które miałam ochote zamierzyć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.