Opinia użytkownika: Paulina_1705
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Witam, ostatnio odwiedziłam sklep z zamiarem zakupu prezentu dla półrocznego dziecka, chciałam zakupić ubranko. Po wejściu do sklepu nikt z obsugi nie powitał mnie, nie zapytał o pomoc. Sama musiałam zapytać pracownika o dostępność rozmiaru wybranych ubrań (spodenki i bluzka), okazało się, że bluzeczka była w odpowiedznim rozmiarze, nistety spodenek nie udało się znaleźć. Na tym pomoc pracownika zakończyła się, nie zaproponował produktów alternatywnych, oddalił się i wrócił do rozkładania towaru na półkach. Pani przy kasie zapytała czy zapakować towar w torebkę, zaproponowała doładowanie do telefonu oraz baterię, następnie pozegnała słowami "Do widzenia". W sklepie było czysto, choć nie wszystkie rzeczy były na swoim miejscu, były pomieszane. Uważam, że sklep jest dobrze zaopatrzony, jest duży wybór towaru, jednak jego pracownicy powinni być bardziej skupieni na kliencie i jego potrzebach.