Chciałabym opisać dość nietypową sytuację, która miała miejsce w kawiarni Starbucks w Galerii Manhatann oraz zwrócić uwagę na zachowanie baristów tam pracujących.Zamówiłyśmy kawę z koleżanką w wyżej wymienionej kawiarni. Jednakże bardzo długo na nią czekałyśmy, więc poszłam się dowiedzieć co się dzieje... Okazało się (baristka sama się przyznała), że pracownicy zapomnieli o naszym zamówieniu. Momentalnie zaczęli przygotowywać naszą kawę, podano nam ją do stolika i podarowano kupon na darmową kawę w ramach przeprosin. Pomimo, że sama sytuacja była dość nieprzyjemna, to zachowanie pracujących tam osób było bardzo uczciwe: przyznali się do błędu i wynagrodzili nam czas oczekiwania. Naprawdę bardzo miło się zaskoczyłam.Jedynym minusem tego lokalu może być to, że personel jest momentami słabo skupiony (przez co właśnie doszło do tej pomyłki) oraz wieczny brak miejsc siedzących w tej kawiarni.
Obsługa w C&A w Galerii Manhattan jest naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Chciałabym przede wszystkim ocenić obsługę w sytuacjach nietypowych takich jak zwroty ubrań. Pracownice są bardzo cierpliwe i wyrozumiałe. Zwracałam dużą ilość ubrań. Pani z naprawdę niesamowitą życzliwością przyjęła zwrot. Dodatkowo poprosiłam o poszukanie dostępności konkretnych ubrań: sukienka, żakiet, dany rozmiar. Pracownica wykazała chęci pomocy, szukała cierpliwie, przeglądała w komputerze i informowała mnie nie bieżąco. Poświęcała mi czas i należytą uwagę, pomimo że za mną ustawił się spory sznur ludzi (jak to przed świętami bywa). Nie wywracała oczami, nie zbyła mnie zdawkowym "nie wiem".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.