Opinie użytkownika (3)

Będąc w dniu...
Będąc w dniu wczorajszym z mamą na zakupach chciałyśmy kupić pojemniki na żywność. Stałyśmy już jakiś czas przy regale zastanawiając się jak ugryźć temat braku kody kreskowego na produkcie składającym się z 3 pojemników z 3 pokrywkami do przechowywania żywności. Bardzo nam zależało na zakupie tego właśnie produktu ponieważ pojedynczy pojemnik kosztował 2,99 zł natomiast pojemniki które trzymałam opisem zgadzały się z ceną 6,19 za 3 szt - więc z ekonomicznego punktu widzenia były bardziej opłacalne. Poprosiłam o pomoc przechodzące obok dwie Panie z obsługi, z czego jedna miała firmowy polar na sobie natomiast druga nie. Panie chwilę medytowały na temat produktu i stwierdziły że faktycznie to powinien być ten dotyczący ceny 6,19 jednak nadal nie wymyśliły co z tym brakującym kodem kreskowym. Lekko ponaglałam Panie mówiąc że właśnie ten produkt chcemy kupić i zależy nam na tym żeby znać jego cenę przed zakupem, na to Pani stwierdziła że musimy iść do Pani z działu reklamacje ( wydaje mi się że o ten dział jej chodziło bo tak mało zrozumiale mówiła że ja zwykły klient nie miałam pojęcia do kogo mam się udać) następnie stwierdziła że mamy iść do kasy a później jak nam naliczy inną cenę Pani w kasie to do działu reklamacji po zwrot różnicy. Niestety tak bardzo mnie i moją mamę zbulwersował fakt, iż Pani wiecznie nam coś każe a sama nie potrafi nam pomóc tylko stoi i dyryguje, że zostawiłyśmy produkt bez wyboru żadnego innego. Mama powiedziała do Pani, że to ona powinna nam pomóc i zająć się tym kodem a nie nas wiecznie wysyłać gdzieś, niestety Pani w żaden sposób nie zareagowała. Ja się więc pytam, czy to tak zawsze w Tesco wygląda? Czy pracownicy są od tego żeby tylko łaskawie powiedzieć gdzie mam ruszyć się a ja jako klient mam biegać od punktu A do B bo Pani która teoretycznie powinna pomóc woli spędzić te 10 minut na rozmowach z koleżanką? Proszę uwierzyć i zrozumieć jak bardzo zbulwersowała i rozwścieczyła mnie ta sytuacja jeśli pisząc to dzisiaj - dzień po wizycie, mam w sobie nadal tyle negatywnych emocji. Bardzo smutne doświadczenie. Szkoda.

Paulina_1549

09.12.2014

Tesco

Placówka

Leszno, Poznańska 3

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemna obsługa,...
Bardzo przyjemna obsługa, Pan który tankował mi wczoraj gaz był przesympatyczny, pomimo tego że nie miał konieczności przyszedł i od razu wiedział że tankuję gaz. Na stacji bardzo rzeczowo i miło. Pani obsługująca zapytała o to czy życzę sobie fakturę a po dokonanej płatności podziękowałam i pożegnałam się. Pracownicy stacji również mnie pożegnali.

Paulina_1549

13.11.2014

ORLEN

Placówka

Rawicz, Poznańska 2

Nie zgadzam się (0)
W sklepie Kaufland...
W sklepie Kaufland bardzo przeszkadza mi czas oczekiwania do kasy, również tak było i tym razem. Niestety obsługiwała tylko jedna Pani, nie zostałam przez Panią pożegnana a odchodząc od kasy usłyszałam jak mówiła do następnej klientki że "dzisiaj jej się nic nie chce".

Paulina_1549

26.09.2014

Kaufland

Placówka

Namysłów, Wladysława Sikorskiego 12

Nie zgadzam się (0)
12.07.2019
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważna. Bardzo nam przykro, że w naszym markecie w Rawiczu spotkała Panią nieprzyjemna sytuacja związana z niewłaściwym zachowaniem naszych pracowników. Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze. Pozdrawiamy, Zespół Obsługi Klienta

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi