Opinie użytkownika (3)

Wygląd sklepu: W...
Wygląd sklepu: W sklepie jest brudna podłoga, oświetlenie jest bardzo słabe, co powoduje, że bardzo ciężko jest robić zakupy. Alejki są wąskie, a towar na półkach często nie jest poukładany.Personel: Przy ladach tradycyjnych klienci nie są witani, pracownicy nie nawiązują kontaktu wzrokowego z klientem. Pracownicy są schludnie ubrani. Obsługa przy kasach słabo zorganizowana, pracownicy sprawiają wrażenie nie przeszkolonych, nie orientują się w asortymencie sklepu, nie są schludnie ubrani.Oferta: Oferta sklepu jest słaba, mało promocji.

Paulina_1417

23.03.2014

Intermarche

Placówka

Brzeg, Partyzantów 3

Nie zgadzam się (0)
Wygląd sklepu: Sklep...
Wygląd sklepu: Sklep utrzymany w czystości.Personel i obsługa: Przy kasie alkoholowej zawsze jest kolejka, Panie obsługujące czasami mają problem np. z kodem na dany produkt, obsługa płatności rachunków trwa bardzo długo. Dodatkowo czasami otwierana jest kolejna kasa, do której także jest kolejka. Pracownicy obsługują szybko, taśmowo, można odnieść wrażenie, że chcą, jak najszybciej obsłużyć klienta i zamknąć dodatkową kasę.Zaopatrzenie i oferta: Sklep posiada 1 bądź 2 produkty, które posiadają dobrą cenę, reszta produktów nie jest konkurencyjna cenowo. Sklep jest słabo zaopatrzony, często na półkach widać puste miejsca po produktach. Asortyment jest skromny.

Paulina_1417

23.03.2014

POLOmarket

Placówka

Brzeg, Powstańców Śląskich 12B

Nie zgadzam się (0)
Wygląd: Sklep jest...
Wygląd: Sklep jest utrzymany w czystości, toalety dla klientów są czyste i zadbane.Oferta: Sklep posiada ciekawą ofertę promocyjną. Cotygodniowa gazetka promocyjna jest czytelna dla klienta, posiada wiele produktów, które można zakupić w na prawdę niskich i okazyjnych cenach.Obsługa: Panie obsługujące lady tradycyjne niechętnie doradzają klientom, bywa, że nie nawiązują kontaktu wzrokowego i nie witają klienta mówiąc "Dzień dobry". Można zaobserwować, że zdarza się pracownikom nie zmieniać rękawiczek podczas przejścia ze stanowiska mięsnego na stanowisko serów. Dużo osób obsługujących lady - jest plusem, gdyż nie trzeba długo czekać w kolejce. Obsługa przy kasach zbyt rzadko się uśmiecha, Panie w rozmowie z klientem mówią wyciszonym głosem, czasami ciężko jest je zrozumieć. Personel reaguje na tworzące się kolejki przy kasach, przez co nie trzeba zbyt długo czekać na obsłużenie.Wygląd stoisk: Dział warzyw bardzo dobrze zaopatrzony w produkty, które są zawsze dobrej jakości. Piekarnia - słabo zaopatrzona, rzadko można trafić na ciepłe pieczywo. Pozostałe stoiska dobrze zaopatrzone i zatowarowane.

Paulina_1417

23.03.2014

Kaufland

Placówka

Tychy, Księdza Tischnera 1

Nie zgadzam się (0)
20.01.2019
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Brzegu. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie. Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi