Bardzo dobrze. Jakość obsługi, dobra. Spore kolejki do doradców, co wiąże się ze stratą czasu. Personel, kompetentny, miły i pomocny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Jak co sobotnie popołudnie udałam się do sklepu POLO Market w Szczecinku. Po zapełnieniu koszyka zakupami udałam się do kasy. Podjechałam wózkiem pod kasę przy stanowisku alkoholowym ( niestety tylko jedna kasa była czynna). Kolejka w markecie była dość duża, kiedy kasjerka zauważyła kolejkę zadzwoniła po koleżankę. Trwało to ok. 6 minut zanim przyszła kolejna kasjerka, która z niezadowoloną miną otworzyła kasę. Kiedy podeszłam do nowo otwartej kasy, Pani Mariola ( zastępca kierownika) nie przywitała nas żadnym słowem, a ponadto nie odpowiedziała na moje "Dzień dobry". Pani z wielką "łaską" nas obsługiwała, nieprzyjemnie czuć było od niej woń PAPIEROSÓW, a jej wygląd odstraszał klientów ( tłuste włosy, brudne i długie obrzydzające paznokcie). Po obsłużeniu mnie nawet nie zachęciła do ponownych odwiedzin sklepu. Moim zdaniem osoba będąca na stanowisku zastępcy kierownika tj w przypadku Pani Marioli, powinna dawać przykład kasjerom jak prawidłowo obsłużyć klienta, aby z chęcią przyszedł po kolejne zakupy.
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana słowami "Dzień dobry", jednakże na obsługę musiałam poczekać kilka minut, ponieważ wszyscy byli zajęci. Po około 5 minutach podszedł do mnie sprzedawca o imieniu Kamil,i zapytał czego potrzebuję. Poszukiwałam pralki. Sprzedawca zaproponował mi pralkę BOSCH w kwocie 1349 zł, z dużą ilością funkcji i programów. Akurat wybrany przez sprzedawcę model nie spełniał moich oczekiwań więc sprzedawca zaproponował mi inną pralkę marki Siemens z mniejszą ilością funkcji za 1299 zł. Po chwilowym namyśle poprosiłam sprzedawcę aby wyliczył mi raty, ponieważ jest to zbyt duży jednorazowy wydatek. Po wyliczeniu rat, stwierdziłam iż muszę się jeszcze zastanowić nad wybranym produktem. Sprzedawca oraz Pani, która wyliczyła mi raty robili wrażenie osób kompetentnych. Cała rozmowa przebiegła dość w miłej atmosferze. Na koniec pożegnano mnie z miłym uśmiechem i zaproszono ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.