Opinia użytkownika: Paulina_1284
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Jak co sobotnie popołudnie udałam się do sklepu POLO Market w Szczecinku. Po zapełnieniu koszyka zakupami udałam się do kasy. Podjechałam wózkiem pod kasę przy stanowisku alkoholowym ( niestety tylko jedna kasa była czynna). Kolejka w markecie była dość duża, kiedy kasjerka zauważyła kolejkę zadzwoniła po koleżankę. Trwało to ok. 6 minut zanim przyszła kolejna kasjerka, która z niezadowoloną miną otworzyła kasę. Kiedy podeszłam do nowo otwartej kasy, Pani Mariola ( zastępca kierownika) nie przywitała nas żadnym słowem, a ponadto nie odpowiedziała na moje "Dzień dobry". Pani z wielką "łaską" nas obsługiwała, nieprzyjemnie czuć było od niej woń PAPIEROSÓW, a jej wygląd odstraszał klientów ( tłuste włosy, brudne i długie obrzydzające paznokcie). Po obsłużeniu mnie nawet nie zachęciła do ponownych odwiedzin sklepu. Moim zdaniem osoba będąca na stanowisku zastępcy kierownika tj w przypadku Pani Marioli, powinna dawać przykład kasjerom jak prawidłowo obsłużyć klienta, aby z chęcią przyszedł po kolejne zakupy.