Podczas zamawiania telefonicznego pizzy z tego lokalu, pracownik praktycznie w ogóle nie polecał mi sam żadnych produktów. Był jedynie nastawiony na konkretne zamówienie. Czas dostawy, nie zgadzał się z podanym czasem realizacji. Nie otrzymałam paragonu, po wykonaniu badania i pomimo, że się o niego upomniałam, nie został mi on dowieziony.
Duży wybór obuwia, dogodne godziny otwarcia. Obsługa sklepu miła i chętna do pomocy, jednak wydaje mi się, że mają zbyt dużo pracy na raz i nie do końca mają szansę w pełni zająć się klientem i być tylko do jego dyspozycji. Jednak starają się jak mogą i pomagają nawet w odnalezieniu obuwia, którego obecnie nie ma w kolekcji.
Bardzo duże i bardzo dobrze zaopatrzone stoisko w samym centrum obiektu handlowego. Obsługa miła i doświadczona. Wykonują makijaże na życzenie, a także uczą podstawowych technik makijażu. Chętnie doradzają i pomagają w wyborze. Asortyment jest bardzo bogaty nie tylko jeśli chodzi o kolorystykę, a także o jakość.
Po wejściu do salonu wita nas uśmiechnięta ekspedientka, gotowa od razu by doradzić i pomóc w wyborze, jednak nie robi tego nachalnie. Chętnie prezentuje wybrane produkty od razu na kliencie, żeby przekonał się jak to naprawdę wygląda. Przy okazji udziela krótkiego instruktażu jak powinna dana osoba się malować. Obsługę salonu oceniam na bardzo duży plus, tak samo jak i jego zaopatrzenie.
Obsługa szpitala i jakość świadczonych usług na bardzo, bardzo niskim poziomie. Szpital jest nie sprzątany. W pokojach pacjentów gdzie powinno być sterylnie, gołym okiem widać po podłodze, że jest ona nie sprzątana od wielu dni. Porządek jednak to nic z obsługą szpitala, a dokładnie z obsługą oddziału wewnętrznego! Pielęgniarki zachowują się jakby pracowały za karę, wiecznie naburmuszone i obrażone, a strach o coś poprosić czy zapytać. Lekarze tak samo. Wypisują ludzi schorowanych ze szpitala bez obejrzenia wyników,które otrzymali 5 dni wcześniej, dzięki czemu chora osoba po wypisaniu trafia z powrotem do szpitala na intensywną terapię w stanie krytycznym już po 2h od wyjścia. To jest skandal! szpital ten już potocznie nazywany jest "umieralnią" i nie życzę nikomu by musiał tam trafić.
Sprzedawcy byli mili. Wiedzieli jak obsłużyć klienta by wyszedł zadowolony. Potrafili przekonać do zakupu. Przekonali też,żeby kupić od raz dwie rzeczy na raz, na które dadzą dodatkowy rabat. Pomogli w wyborze i dostosowali propozycje do moich potrzeb i wymagań. Chętnie odpowiadali na wszystkie moje pytania. Czułam, że naprawdę starają się mi pomóc i doradzić. Oby więcej tak zaangażowanych sprzedawców.
Obsługa bardzo miła i rzeczowa. Sprzedawczyni od razu się mną zajęła i naprawdę starała się wyszukać jak najlepszą ofertę dla mnie, dostosowaną do moich potrzeb. Wypytywała o szczegóły, by dobrać wycieczkę , taką z której na pewno będę zadowolona. Sama dzieliła się swoimi spostrzeżeniami na temat danego hotelu. Widać było, że zależy jej żebym miała udane wakacje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.