Opinie użytkownika (2)

W związku z...
W związku z rezygnacji świadczenia umowy abonamentowej na usługi telewizji kablowej i internetu podczas trwania umowy z firmy Multimedia S.A. z siedzibą w Gdyni. Miałem ponosić karę umowną około 1100 zł. Tj około 1000 zł za internet i 99 zł telewizja kablowa. Przedstawicielka biura obsługi klienta firmy Multimedia S.A. w Świdnicy, doradziła bym zmienił sobie pakiet internetowy nie ponosząc jakichkolwiek opłat, zmniejszając mi tym samym abonament. Po upływie miesiąca i opłaty nowego rachunku. Rezygnując ze świadczenia umowy abonamentowej zapłacę karę umowną wyłącznie za telewizji kablową w wysokości około 80 zł.

Patryk_51

11.06.2009

Multimedia Polska

Placówka

Świdnica, Plac św. Małgorzaty 1

Nie zgadzam się (20)
Samochód FORD FOCUS...
Samochód FORD FOCUS II został kupiony w 2005 r. w salonie Pol-Motors Oddział Wałbrzych. Po szkodzie w 2008 r. przeszedł naprawę oraz lakierowanie. Zgłosiłem usterkę związaną z odchodzący lakierem przy błotniku auta oraz uszkodzonym spryskiwaczem do szyb. Także miała być sprawdzona geometria samochodu po wymianie wahaczy i zaślepki na głowicach. Samochód został oddany do serwisu dnia 01.06.2009 r. o godz 15 na parking dla klientów. Od dnia 1 czerwca serwisanci Pol-Motors nie wjechali autem nawet na serwis, by cokolwiek sprawdzić. Dnia 2 czerwca 2009 r. prowadziłem rozmowę telefoniczną z panem od serwisu z pytaniem kiedy w końcu zostanie coś sprawdzone i jaka będzie diagnoza. Pan serwisant nie wiele miał do powiedzenia, stwierdził że samochód stoi jeszcze na parkingu i jak "wjadą" na serwis to dadzą znać. Około godziny 15 zajechałem osobiście do serwisu, ponieważ samochód nie został nawet ruszono i dalej stał na parkingu. Serwis stwierdził, że przyczyną odchodzącego lakieru jest brak błotników w przedniej części samochodu i usterki nie naprawią, bo jest to moja winna. Po stwierdzeniu, że oni szkodę usuwali z 2008 r. i nie zainstalowali odpowiednio podzespołów z ubezpieczenia które wzięli. Pan serwisant zaczął się wymigiwać z odpowiedzialności, że to nie ich winna i usterki nie naprawią. Bardzo podziękowałem, że stałego klienta salonu traktują jak zawodowego złodzieja. Z mojej obserwacji wynika, że firma Pol-Motors Oddział w Wałbrzychu nie miała nawet jakichkolwiek zamiarów sprawdzenia i zdiagnozowania usterki, świadczy o tym fakt, że nie wjechali autem nawet do serwisu. Z góry narzucili, że to winna klienta a nie ich. Nie mając jakiegokolwiek faktycznie prawidłowego wytłumaczenia sytuacji.

Patryk_51

07.06.2009

Pol-Motors

Placówka

Wałbrzych, ul. Ch. De Gaulle`a 2

Nie zgadzam się (31)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi