Obsługa bardzo dobra zarówno pod względem zachowania, jak i wiedzy. Chętnie służą pomocą. Brakowało mi koszyczka na kółkach, dlatego musiałam wziąć wózek, a sklep jest dość wąski. Obsługa jest bardzo sprawna, zależy im na szybkości.
Zoo Wrocław jest bardzo atrakcyjnym zoo- jest w nim dużo zwierząt i nie są one oddalone od siebie za daleko. Trzeba liczyć się z dużymi korkami przed wjazdem, czekaniem na zakup biletu i czekaniem (godzinnym) za wejściem do Afrykarium. Jednak czekanie jest warte świeczki, bo naprawdę warto. Bardzo drogie ceny jedzenia-za samą kiełbasę trzeba zapłacić 10zł, a za hot doga francuskiego 8zł.
Pracownicy mają wiedzę i to widać po rozmowie z nimi .Chętnie pomagają. Porządek na sali sprzedaży pozostaje wiele do życzenia. Podczas mojej wizyty był rozsypany styropian i kabel, o który mało co bym się potknęła.
Polecam! Wszystko super. Obsługa fachowa, zawsze uśmiechnięta i miła, służąca pomocą. Cenię tam również ceny, które są niskie. Jedyny minus duże kolejki, ale to dlatego, że tanio.
Park jest atrakcją dla dzieci- są tam dinozaury i mini park rozrywki dla dzieci. Szkoda, bo dinozaury to wdzięczne popularne zwierzaki i można by było zrobić również atrakcyjne miejsce dla nieco starszych. Szkoda, że dinozaury się nie ruszają i nie wydają dźwięków. Obsługa w porządku. Chciałam fakturę z biletów wstępu i taką otrzymałam bez problemów. Do atrakcji dziecięcych duuuuże kolejki, szczególnie w wakacje.
Bardzo lubię chodzić do kina. Jednak do kina Helios chodzę wtedy, kiedy danego filmu nie ma w innym kinie w moim mieście. Helios jest bardzo drogim kinem, niestety. I okulary 3d trzeba oddawać. Ale ogląda się super, popcorn też rewelacja.
Pomysł z jedną kolejką-fatalny. W efekcie powoduje on zdenerwowanie klientów, którzy oczekują w długiej kolejce na wywołanie, że kasa jest wolna. Przez tą kolejkę często nie można przejść swobodnie. Czasami panuje bałagan na półkach, a szczególnie w koszach. Pieczywo fatalne-nigdy nie kupię już tam pieczywa, nie pachnie ładnie i nie smakuje.
Intermarche to mój ulubiony supermarket. Dlaczego? Z wielu powodów. Przede wszystkim super obsługa, duży wybór produktów, ładny zapach, rozmieszczenie towarów oraz oczywiście jedzonko, które gotują kucharki (najlepsze są surówki-zawsze świeże i pyszne)! Polecam.
Witryna była czysta i ubrania można było łatwo znaleźć w sklepie. W Strefie A T-shirty były dostępne w dwóch różnych kolorach. Sprzedawca pomógł mi znaleźć rzecz (spodenki z jeansu), pokazał mi, gdzie są i doradził, że rozmiar L będzie za duży dla mnie (cenna porada świadczy o fakcie, że sprzedawca interesuje się dobrem klienta). Spodobały mi się buty (chabrowe, bez palców) i zapytałam sprzedawcy, czy są dostępne numer 36(którego nie było w sklepie), usłyszałam, że obecnie nie ma na magazynie, ale w poniedziałki, środy i soboty mają być dostawy, więc możliwe, że dowiozą dany produkt.
Bardzo ciesze się, że te bulwary powstały. Miejsce do odpoczynku, spacerów w naszym Koninie- świetny pomysł. Jednak brakuje tu łazienek, punktów gastronomicznych oraz kwiatów. Duża ilość kolorowych kwiatów byłaby wizytówką bulwarów.
Bardzo lubię ten sklep, dlatego, że mają naprawdę niskie ceny w porównaniu do ubrań z centrum handlowych. Co więcej, obsługa jest bez zarzutów- szybko, sprawnie. Przejeżdżając zawsze spojrzę w witrynę, na której zawsze jest coś ładnie wyeksponowane, co zachęca do zakupów. W sklepie jest czysto i schludnie. Towar różnorodny, w tym również dla mężczyzn. Polecam.
Często odwiedzam kino Helios. Jest tam czysto, pachnie popcornem i jest wiele filmów, które chce obejrzeć i tylko w tym kinie mam taką możliwość w moim miejscu zamieszkania. Niestety, kasjer poinformował mnie, że nie ma już archiwalnych plakatów dla klientów, co było nieprawdą, bo następnego dnia kasjerka z uśmiechem mi pokazała box z plakatami. Długie kolejki przed popularnymi filmami to częsty widok przy kasie Helios. Co więcej, nie jest sprawdzany minimalny wiek dzieci do niektórych filmów.
Pani tam pracująca (młoda, około 21lat) bardziej była zainteresowana przystojnym klientem niż sprawną obsługą klienta. Ceny dość wysokie. Jedzenie smaczne, ale sosy były naprawdę bardzo złej jakości.
Największym błędem, który LIDL zrobił była zmiana godziny otwarcia na 8.00. Niestety, ludzie pracujący od tej godziny nie mają możliwości zakupu pieczywa. Asortyment jest duży, zróżnicowany i ma dobrą jakość. Kiedyś przy stoisku z pieczywem zauważyłam, że pod danym produktem widnieje zła cena, więc zwróciłam uwagę pani tam pracującej. Z uśmiechem, pospiesznie poprawiła błąd.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.