Długo oczekiwałam, aż obsługa podejdzie do lady mnie obsłużyć. Pani nie odpowiedziała na moje przywitanie.
Zamówioną kawę przyniesiono do stolika, otrzymałam brudną łyżeczkę [z zaciekami od wody] .
Nie zaproponowano niczego do kawy - choć propozycja taka jest chyba w takim wypadku standardem.
Nie wydano paragonu.
Sam lokal przyjemny, mimo że jest otworzony na galerię. Światło lekko przyciemnione, wygodne fotele i sofy.
Często robię zakupy w tym sklepie. Mają większość produktów potrzebnych mojej rodzinie. Duży plus za dobre jakościowo i tanie pieluchy dla niemowląt oraz 500gramowe paczki mleka modyfikowanego Bebiko w cenie 16,99.
Asortyment zawsze ułożony, nie ma braków.
Obsługa zawsze uśmiechnięta i pomocna. Bardzo miło robi się tam zakupy.
Zakupiłam odkurzacz na stronie futurio.p - w niedzielę wieczorem zakupiłam, a we wtorek kurier przyniósł go do domu.
Odkurzacz był tam najtańszy wśród ofert innych sklepów internetowych. Oferował również najtańszą przesyłkę kurierską.
Bardzo szybka realizacja zamówienia, szybki i konkretny kontakt mailowy. Takiego profesjonalizmu oczekuję od sklepów internetowych.
Wybrałam się do Tesco by zakupić bieliźniane body dla mojego dziecka. Przy okazji zakupiłam akcesoria do włosów - opaskę, na której była naklejona naklejka - 50% - wzięłam ja z całego wieszaka z przecenami.
Przy kasie okazało się, że muszę zapłacić jej pierwotną cenę, bo taka wyskoczyła w systemie, i wyjaśnić sprawę z biurem obsługi klienta.
Kupiłam opaskę, podchodzę do biura obsługi klienta, za ladą pani - która nie zwróciła na mnie uwagi, po czym po chwili poszła na zaplecze i zawołała inną kobietę. Wyjaśniłam jej z czym do niej przychodzę. Stwierdziła, że biżuterię ma u nich wystawioną firma zewnętrzna, i że widocznie serwisantka biżuterii musiała blednie nakleić etykiety z promocjami. Dodatkowo próbowała mi wmówić, że cena na oryginalnej metce [czyli cena pierwotna] to już jest cena z uwzględnionym rabatem.
Widocznie nie znają w tym sklepie praw konsumenta.
Mimo niezałatwienia mojej sprawy, sam sklep, jego wyposażenie, oraz układ i rozmieszczenie asortymentu oceniam wysoko.
Szukałam dziś specjalnego plastra pooperacyjnego wodoopornego. Weszłam do Apteki Sokal. Apteka jest duża i przestronna. Widoczna informacja dla klientów z prośbą o ustawianie się w jednej kolejce - co jest bardzo dobrym rozwiązaniem w przypadku dużej ilości kupujących. Obsługa młoda, bardzo miła i uprzejma. Pani mnie obsługująca przyniosła wszystkie plastry jakie apteka posiadała - niestety nie było tego którego szukałam, ale mogłam dotknąć i zobaczyć te które były na stanie. W innej aptece nikt nie pokazał mi plastrów, które mieli.
Apteka posiada również 2 stanowiska dla dzieci, ławeczki, a także stanowisko na którym dermokonsultantka pomaga dobrać kosmetyki do typu cery.
Jest to bardzo nowoczesna apteka z bardzo miłym personelem. Dodatkowo dobrze zaopatrzona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.