Główne moje zastrzeżenia kieruje w stronę szybkości i czasu obsługi, na bardzo dużą liczbę ludzi w sklepie, czynna była zaledwie jedna kasa. Mało tego miałam problem z uzyskaniem odpowiedzi na parę pytań odnośnie produktu. Według mnie o tak późnej porze powinno być znacznie więcej ludzi o obsługi. Kasy nie tylko zatłoczone ale również zagracone zwrotami produktów, po sklepie na podłogach przy półkach można było zauważyć puste opakowania (kartony). Co do asortymentu oraz oferty cenowej nie mam zastrzeżeń. Podoba mi się wyeksponowanie w oddzielnym miejscu produktów do sprzedaży o krótkim terminie ważności.
Dnia 12 września idąc do salonu samochodowego marki Fiat, chciałam zobaczyć jak wygląda obsługa klienta. Opisując od samego początku, pan handlowiec odpowiedział na przywitanie "Dzień dobry", ale zrobił to z całkowitym brakiem zainteresowania (nie odrywając wzroku od monitora komputera) Gdy już byłam przy samochodzie, nikt z obsługi nie wyraził zainteresowania moją osobą, tzn. nikt nie podszedł. Samochód wystawiony na ekspozycji był nie opisany, tzn. nie było informacji z danymi technicznymi, cenami danego modelu. Po chwili sama poprosiłam handlowca o podejście. Osoba była kompetentna pod względem wiedzy merytorycznej, odpowiadała na zadane pytania, jednakże nie zaproponowała odbycie jazdy testowej. Widać oraz odczuć było w zachowaniu handlowca kompletny brak zainteresowania klientem. Co do pomieszczenia nie mam żadnych zastrzeżeń, było czysto i schludnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.